زمینه‌سازی بانک دی و شرکت بهره برداری مترو تهران برای توسعه همکاری‌ها

مدیرعامل بانک دی و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه طی دیداری بر توسعه همکاری‌های مشترک تاکید کردند.

به گزارش صدای بورس،علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های قابل توجه این بانک برای ارائه خدمات مختلف به مشتریان گفت: امکانات بانک دی در زمینه خدمات مستقیم به مسافران و کارکنان مترو به طور کامل فراهم است.

وی افزود: باید کارگروه مشترکی به منظور بررسی جوانب همکاری دوجانبه تشکیل و درباره مسائل مرتبط در آن تصمیم گیری شود.


طی این دیدار که در محل بانک دی برگزار شد، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز با ابراز خرسندی از ایجاد زمینه مشترک همکاری با بانک دی، تاکید کرد که این شرکت، زمینه های لازم برای استفاده از خدمات بانک دی و توسعه خدمت رسانی به مسافران را فراهم کرده است.

روابط‌عمومی بانک دی

کد خبر 457455

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • لحظه به لحظه با بازار دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

    روز گذشته شاخص کل با افت ۳ هزار و ۴۶۳ واحدی به ۱ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۶۵۳ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با افت ۴۳۶ واحدی به ۳۹۵ هزار و ۴۴۷ واحد رسید. نمادهای «فملی»، «نوری»، «فولاد»، «فارس» بیشترین تاثیر منفی و نمادهای «شاراک»، «خساپا» و «وبانک» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار بورس معتقدند که بازار سرمایه به شدت تحت تاثیر اخبار مذاکرات برجام قرار گرفته است! به عبارتی چنانچه اخبار خوب منتشر شود بازار مثبت و اگر اخبار خوبی از برجام نرسد خوش‌بینی بازار تبدیل به بدبینی مطلق می‌شود. به همین دلیل نمی توان تحلیل دقیق از بازار بورس امروز ارائه داد.

  • چشم‌انداز اقتصاد ایران با استراتژی دستور

    چشم‌انداز اقتصاد ایران با استراتژی دستور

    در یک سال گذشته همه ارکان اقتصاد ایران از دستورات پرتعداد رئیسی بی‌ نصیب نبوده. اما تاثیر این دستورات بر این بخش ها و اقتصاد کشور چگونه بوده است؟

  • لحظه به لحظه با بازار شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

    روز چهارشنبه شاخص کل با افت ۳ هزار و ۴۷ واحدی به ۱ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۶۴ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با افت ۱ هزار و ۳۴۲ واحدی به ۳۸۹ هزار و ۶۰۲ واحد رسید. نمادهای «فولاد» و «فارس» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «کگل»، «شستا»، «خودرو»، «شبندر» و «شپنا» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. با توجه به تمرکز همیشگی بازار بر روند مذاکرات و اثرپذیری بازار سهام از تحولات سیاسی و به تبع آن اقتصادی، می‌توان گفت این رابطه کماکان ادامه دارد. البته سهامداران، تا حدودی نسبت به مذاکرات خوش‌بین هستند و با هر خبر مثبتی از مذاکرات معاملات تا حدود زیادی مثبت می‌شود از این رو معاملات متعادل و نسبتا صعودی خواهیم داشت.

  • افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازهای بانک دی

    افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازهای بانک دی

    به منظور ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات، سقف برداشت نقدی از خودپردازهای بانک دی افزایش یافت.

  • غیرفعال شدن ۱۰ میلیون کارتخوان

    غیرفعال شدن ۱۰ میلیون کارتخوان

    رئیس اداره اجرایی مرکز تنظیم مقررات سازمان مالیاتی با اشاره به طرح ساماندهی کارتخوان ها گفت: از بین ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ابزار پرداخت ۸ میلیون ابزار پرداخت به پرونده مالیاتی شان الصاق شدند و سایر ابزارهای پرداخت هم در اجرای قانون غیرفعال شدند.

  • پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز خبرنگار

    پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز خبرنگار

    مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز خبرنگار پیام صادر نمود.

  • پرداخت ۲۴ ساعته تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک دی در «هفته دولت»

    پرداخت ۲۴ ساعته تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک دی در «هفته دولت»

     شعب بانک دی در «هفته دولت»، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را طی ۲۴ ساعت پرداخت می کنند.

  • دستاوردهای بانک دی بیش از انتظار منتقدین

    دستاوردهای بانک دی بیش از انتظار منتقدین

    با تغییرات مدیریتی بانک دی و ایجاد تحول در ساختار معاونین و مدیران ارشد بانک از اواسط فروردین سال جاری، انتظارات جهت بازگشایی نماد این بانک بیش از گذشته بالا گرفت و تعیین تکلیف صورتهای مالی بانک دی در سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ کف مطالبات سهامداران آن بود ما دستاوردهای بانک دی در مدت زمان کوتاه مدیریت قیطاسی فراتر از انتظار بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =