وام ۱۲ میلیونی برای بازنشستگان کارگری

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: معرفی هفت هزار بازنشسته‌ی کارگری برای دریافت وام ضروری دوازده میلیون تومانی با موفقیت انجام شده است.

به گزارش صدای بورس، علی دهقان کیا افزود:‌از امروز ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ تا سوم شهریور ماه وام بازنشستگان پرداخت خواهد شد. مبلغ این وام دوازده میلیون تومان است و طی سه سال از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران ادامه داد: سهمیه کلی کشور در سال جاری برای وام بازنشستگان تحت پوشش این سازمان ۴۰۰ هزار وام بوده است که ۲۰ درصد آن به تهران تعلق می‌گیرد. ماه گذشته۶ هزار و ۷۰۰ نفر وام ضروری را گرفتند و درحال حاضر ۷ هزار نفر از بازنشستگان برای دریافت وام پس از نام نویسی به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده‌اند که تا ۳ شهریور ماه وام ۱۲ میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد.
به گزارش صدا و سیما، وی ادامه داد: تعداد متقاضیان وام در تهران زیاد است و بازنشستگانی که تاکنون وام ضروری نگرفته‌اند در صدر لیست معرفی جای می‌گیرند.

کد خبر 457615

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • امروز پرونده افزایش حقوق بازنشستگان بسته می شود؟

    امروز پرونده افزایش حقوق بازنشستگان بسته می شود؟

    طبق گفته‌های دیروز زاهدی وفا، امروز باید تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص و جزییات آن به اطلاع بازنشستگان برسد؛ تا به این لحظه، خبری منتشر نشده است.

  • سند خانه بیاورید وام اجاره بگیرید!

    سند خانه بیاورید وام اجاره بگیرید!

    در شرایطی که تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از اوایل خردادماه امسال ابلاغ شده، بنا به گفته برخی متقاضیان در نقاط مختلف کشور، برخی بانک‌ها به بهانه نداشتن ابلاغیه و بخشنامه از پرداخت این وام خودداری می‌کنند. برخی مستاجران هم می‌گویند که بانک به آنها گفته کپی سند خانه یا خودرو متعلق به خود را بیاورید تا بدانیم توانایی پرداخت وام اجاره را دارید.

  • خبر خوش وزارت کار برای کارمندان

    خبر خوش وزارت کار برای کارمندان

    معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: مراحل پایانی تصویب فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای کارکنان دستگاه هایی که شامل حال آنها نمی شد، در حال انجام است.

  • اخبار جدید سخنگوی دولت در مورد حقوق بازنشستگان و معلمان

    اخبار جدید سخنگوی دولت در مورد حقوق بازنشستگان و معلمان

    سخنگوی دولت با بیان اینکه سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیشنهادی را به منظور افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان صندوق‌های لشکری و کشوری ارائه داده بود، اعلام کرد: افزایش حقوق کارمندان دولت طی ماه آتی در فرآیندهای قانونی قرار می‌گیرد.

  • خبر خوش: عین مصوبه شورایعالی کار برای بازنشستگان کارگری ابلاغ شد

    خبر خوش: عین مصوبه شورایعالی کار برای بازنشستگان کارگری ابلاغ شد

    مصوبه شورایعالی کار برای بازنشستگان کارگری ابلاغ شد.

  • ماجرای نقل و انتقال سوابق بازنشستگی چیست؟

    ماجرای نقل و انتقال سوابق بازنشستگی چیست؟

    یکی از موضوعاتی که این روزها نمایندگان مجلس مشغول بررسی آن هستند، طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی است، طرحی هشت ماده‌ای که از تیر ماه سال ۹۹ تاکنون در دست بررسی است.

  • احکام جدید بازنشستگان شهریورماه صادر می‌شود/ پرداخت معوقاتِ از ابتدای سال به تدریج
  • افزایش ۳۵ درصدی پرداخت وام ازدواج در سال جاری

    افزایش ۳۵ درصدی پرداخت وام ازدواج در سال جاری

    صحابی، معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: پرداخت وام ازدواج امسال در مقایسه با سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است. تا امروز تسهیلات ازدواج برای ۳۶۴ هزار و ۵۸۰ نفر به مبلغ ۵۰۱ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است. همچنین تسهیلات فرزندآوری هم به تعداد ۲۶۵ هزار فقره و به میزان ۱۰۶ هزار میلیارد ریال از سوی شبکه بانکی به متقاضیات پرداخت شده است.

  • فقط برای کارگران و بازنشستگان «بودجه» نیست!

    فقط برای کارگران و بازنشستگان «بودجه» نیست!

    طرح دولت برای افزایش حق اولاد و عائله‌مندیِ قضات و هیات علمی‌ها، به تنهایی نشان می‌دهد که ادعای نداشتن بودجه به هیچ وجه شامل یکسری گروه‌های خاص نمی‌شود.

  • تکذیب دریافت جریمه قسط از سوی بانک مسکن

    تکذیب دریافت جریمه قسط از سوی بانک مسکن

    معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک مسکن با تکذیب جریمه ۸۰۰ هزار تومانی برای عدم پرداخت قسط وام مسکن گفت: اگر مشتری‌ از پرداخت قسط استنکاف کند، بانک اقدام قانونی انجام می‌دهد.

  • آمار بانک مرکزی از جیب خالی بانک ها

    آمار بانک مرکزی از جیب خالی بانک ها

    برخی نرخ بهره را دماسنج بازارهای مهم می دانند اما برخی دیگر معتقدند آنچه ارقام نشان می دهد همه خبر از تب بالای ناشی از سوء نقدینگی در نهادهای مالی دارد. اتفاقی که به باور این دسته اگر مهم تر از نجات بورس نباشد کمتر از آن نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =