فردا نحوه افزایش حقوق بازنشستگان اعلام می‌شود

سرپرست وزارت کار با تاکید بر اینکه منزلت بازنشستگان باید حفظ شود گفت: باید حقوق و دارایی مثل زمین، ساختمان یا سهام به آنها واگذار شود.

به گزارش صدای بورس،سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تصمیم‌های خوبی برای بازنشستگان گرفته شده است که فردا بعد از جلسه با نمایندگان بازنشستگان اعلام می‌شود.

«محمدهادی زاهدی وفا» روز سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در گذشته تصمیم‌های حرفه‌ای برای صندوق‌ها گرفته نشده و نتیجه آنها این شده که منابع صندوق‌ها متکی به بودجه دولت شود.این در حالی است که باید رفتار اقتصادی منطقی داشت و بر اساس فرمول اقتصادی سیاستگذاری شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی باید همسان‌سازی انجام شود گفت: این صورت‌مسئله بزرگی است که با کمک اصحاب رسانه باید حل شود.

زاهدی وفا گفت: در همین راستا اختیارات هیات وزیران به هیات امنای تأمین اجتماعی تفویض شد. باید در چارچوب مصوبه شورای عالی کار تصمیم می‌گرفتیم اما محدودیت‌های منابع وجود دارد.


بیشتر بخوانید :اخبار جدید سخنگوی دولت در مورد حقوق بازنشستگان و معلمان


وی خاطرنشان کرد: در خصوص حقوق بازنشستگان جلسه‌های مختلفی با نمایندگان آنان گذاشتیم که در جلسه فردا با بازنشستگان تصمیم نهایی رسانه‌ای می‌شود.

سرپرست وزارت کار با تاکید بر اینکه منزلت بازنشستگان باید حفظ شود گفت: باید حقوق و دارایی مثل زمین، ساختمان یا سهام به آنها واگذار شود.

به گزارش ایرنا،وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: کارهای سختی که در ۴۰ سال گذشته باقی‌مانده بود و همه دولت‌ها از آن سر باز می‌زدند را این دولت انجام داد.

کد خبر 457547

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • جزییات اجرای اعتبارسنجی وام‌های بانکی

    جزییات اجرای اعتبارسنجی وام‌های بانکی

    معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: بانک‌ها برای تسهیلات موظف به ارائه گزارش اعتبارسنجی هستند و امکان دستکاری در آن وجود ندارد، زیرا تسهیلات در سامانه بانک مرکزی ثبت می‌شود.

  • مقصر پیدا شد/ دولت بهره بین بانکی را بالا برد

    مقصر پیدا شد/ دولت بهره بین بانکی را بالا برد

    با بالا رفتن نرخ بهره بین بانکی، شاخص کل بازار سرمایه نزولی شد. از همان زمان بحث بر سر چیستی نرخ بهره بین‌بانکی بالا گرفت و تبدیل به مهم‌ترین مولفه تاثیرگذار روی بورس شد.

  • سلبریتی ها با تبلیغات ان اف تی (NFT) در حال فریب مردم هستند!

    سلبریتی ها با تبلیغات ان اف تی (NFT) در حال فریب مردم هستند!

    گروه راستی آزمایی تبلیغات و حمایت از مصرف کننده آمریکا می‌گوید افراد مشهوری که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در کانال‌ها و رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ می‌کنند، در حال فریب مردم هستند. گروه راستی آزمایی تبلیغات و حمایت از مصرف کننده آمریکا (TINA.org) لیست اسامی ۱۹ سلبریتی را به اتهام تبلیغ توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بدون افشای ارتباطشان با پروژه‌ها منتشر کرده است.

  • تشکر فعالان بازار سرمایه از رئیس جمهور بابت عرضه خودرو در بورس

    تشکر فعالان بازار سرمایه از رئیس جمهور بابت عرضه خودرو در بورس

    جمعی از سهامداران بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور ضمن تشکر، بابت از سرگیری دوباره عرضه خودرو در بورس، خواستار تداوم عرضه خودرو و همچنین عرضه کالاهای شرکت‌های مشمول قیمت‌گذاری دستوری در تالار شیشه‌ای شدند.

  • اخبار جدید سخنگوی دولت در مورد حقوق بازنشستگان و معلمان

    اخبار جدید سخنگوی دولت در مورد حقوق بازنشستگان و معلمان

    سخنگوی دولت با بیان اینکه سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیشنهادی را به منظور افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان صندوق‌های لشکری و کشوری ارائه داده بود، اعلام کرد: افزایش حقوق کارمندان دولت طی ماه آتی در فرآیندهای قانونی قرار می‌گیرد.

  • ماجرای نقل و انتقال سوابق بازنشستگی چیست؟

    ماجرای نقل و انتقال سوابق بازنشستگی چیست؟

    یکی از موضوعاتی که این روزها نمایندگان مجلس مشغول بررسی آن هستند، طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی است، طرحی هشت ماده‌ای که از تیر ماه سال ۹۹ تاکنون در دست بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =