سایپا اعلام کرد: کوییک اس نداریم کوییک معمولی ببرید

گروه خودروسازی سایپا برای ثبت نام کنندگان خودروی کوییک اس که موعد تحویل خودرو آن‌ها با تأخیر مواجه شد، تحویل خودروی کوییک معمولی را پیشنهاد کرد.

به گزارش صدای بورس، یک مقام مسئول در شرکت خودرو سازی سایپا گفت: متاسفانه در روزهای گذشته به دلیل نبود قطعه، روند تحویل خودرو کوییک اس دچار مشکل شد. اما حالا این مشکل برطرف شده و تحویل خودرو به مشتریان در حال انجام است.


به گفته این مقام مسئول، گروه خودروسازی سایپا برای ثبت نام کنندگان خودروی کوییک اس که موعد تحویل خودرو آن‌ها با تأخیر مواجه شد، تحویل خودروی کوییک معمولی را پیشنهاد کرد.در این صورت اگر مشتریان عجله‌ای در خصوص دریافت خودرو خود دارند می‌توانند با مراجعه به شرکت سایپا و دریافت مابه التفاوت خودروی دیگری به نام کوییک معمولی دریافت کنند، البته ناگفته نماند اجباری در این امر نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سایپا با وجود مشکلات تأمین نشدن بعضی از قطعات، خصوصاً ECU (کامپیوتر بهینه سازی خودرو) از سوی شرکت داخلی طرف قرارداد با مگاموتور، توانست امسال علاوه بر تکمیل همه خودروهای ناقص کوییک اس، تعداد محدود دیگری هم تولید کند. پیامد آن تحویل بیش از ۳۵۰۰ دستگاه خودروی کوییک اس از ابتدای سال به مشتریان است.

کد خبر 457433

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ضرورت عرضه لاستیک در بورس کالا

    ضرورت عرضه لاستیک در بورس کالا

    رئیس انجمن صنعت لاستیک با تأکید بر ضرورت عرضه لاستیک در بورس کالا، گفت: هزینه‌های تولید لاستیک از پارسال تاکنون ۷۷ درصد رشد کرده است.

  • «ریسک امضاء زدن» عامل طولانی شدن قیمت گذاری خودروسازان

    کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

    «ریسک امضاء زدن» عامل طولانی شدن قیمت گذاری خودروسازان

    طبق اطلاعیه منتشره از سوی ایران‌خودرو در سایت کدال، «این خودروساز در راستای راهبردهای رئیس‌جمهور برای خصوصی‌سازی‌های شفاف و تحقق سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و اهداف و ماموریت‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت برای فروش سهام دولت، قصد دارد سهام شرکت‌های ایران‌خودروی فارس، ایران‌خودروی خراسان، ایران‌خودروی‌ تبریز، تولید خودروی صنعت خزر و ایران‌خودروی کرمانشاه متعلق به گروه صنعتی ایران‌خودرو را به‌ صورت بلوکی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط با رعایت ضوابط و مقررات واگذار ‌کند».

  • قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی شد/ سیر صعودی فروشندگان

    قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی شد/ سیر صعودی فروشندگان

     انتشار اخبار مثبت از نزدیک شدن به توافق احتمالی برجام، بسیاری را در بازار خودرو فروشنده کرد و قیمت‌ها در یکی دو روز گذشته سیر نزولی به خود گرفته است.

  • مگاموتور در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است

    مگاموتور در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است

    شرکت مگاموتور به عنوان یکی از شرکتهای بزرگ و استراتژیک گروه سایپا در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ ساخت موتور جدید ۱۶۰۰ سی سی را آغاز و در بهمن ماه خط تولید آن افتتاح می شود.

  • سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

    سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

    یک کارشناس اقتصادی گفت: برخی تولیدکنندگان با عرضه قطره چکانی کالاها به بازار باعث شدند تا بازار این صنعت هم مانند کاری که خودروسازان با مردم کردند بشود ؛ سیاستی که پول مردم را گرفته و ۶ ماه دیگر کالا را تحویل می‌دهند هم به بازار لوازم خانگی سرایت کرد بنابراین تولیدکنندگان نتوانستند از اعتمادی که زمینه آن به واسطه عدم واردات کالا فراهم شده بود استفاده کنند و بازارسازی مناسب داشته باشند

  • صنعت خودرو در حال پوست‌اندازی پلتفرمی است

    صنعت خودرو در حال پوست‌اندازی پلتفرمی است

    مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت گفت: پوست‌اندازی پلتفرمی و رفتن به سمت دانش بنیان شدن در صنعت خودرو هدفگذاری شده تا بر اساس آن به سمت تیراژ اقتصادی و مقیاس اقتصادی تولید حرکت کنیم.

  • قیمت خودروهای سایپا/جدول

    قیمت خودروهای سایپا/جدول

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • واردات خودرو با رمزارز؟/منتظر آیین نامه ایم

    واردات خودرو با رمزارز؟/منتظر آیین نامه ایم

    رئیس سازمان توسعه تجارت در خصوص واردات خودرو با رمز ارز گفت: آئین نامه واردات خودرو باید ابلاغ و بعد از آن سازوکار واردات خودرو مشخص خواهد شد اما فعلا در رابطه با رمزارزها موضوعی مطرح نشده است.

  • قیمت خودروهای ایران خودرو/جدول

    قیمت خودروهای ایران خودرو/جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • خودکفایی تولید ECU و سنسور اکسیژن در کروز

    مدیر گروه قوای محرکه صنایع تولیدی کروز اعلام کرد

    خودکفایی تولید ECU و سنسور اکسیژن در کروز

    حسین انصاری مدیر گروه قوای محرکه صنایع تولیدی کروز اعلام کرد تولید داخلی سنسور اکسیژن تا 3 ماه دیگر راه اندازی می شود و می توانیم این قطعه را داخلی سازی کنیم و همچنین صنایع تولیدی کروز ظرفیت تولید و تامین ECU مورد نیاز خودروسازان را نیز دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خسته از سایپا IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    سلام . اگه کوییک اس ندارید و نمیتونید تحویل بدید چرا همین الان توی سایت برای فروش گذاشتید مگه قبلیا رو تحویل دادید؟ پول ملتو بگیری اخرشم بعد یکسال بگی بیا معمولی بدم جای اس. این اگه دزدی نیست اسمش چیه؟