رعایت حدضرر ۳،۱۱۰ تومانی برای غکورش

گزارش تحلیلی از حرکت نماد غکورش و محدوده های حمایتی این سهم را می خوانید.

به گزارش صدای بورس، شرکت صنعت غذایی کوروش برای اصلاح ساختار مالی و بهره‌مندی از معافیت مالیاتی و تامین سرمایه در گردش برنامه افزایش سرمایه ۳۰۰٪ از محل سود انباشته دارد.

براساس تحلیل تکنیکال؛ سهم غکورش از سهام عرضه اولیه است و سابقه نموداری کوتاهی دارد که امکان تحلیل تکنیکال سهم را محدود می کند. بر پایه اطلاعات فعلی، سهم بعد از دستیابی به هدف قیمتی ۴،۵۰۰ تومان وارد فاز اصلاح قیمتی شده و تا محدوده حمایتی ۳،۴۷۰ تومان اصلاح قیمتی داشته است. سهم به تازگی واکنش مثبتی به این سطح حمایتی نشان داده و در مسیر برگشت قرار گرفته است. اهداف قیمتی برای سهم در ۳،۹َ۵۰ و ۴،۵۰۰ تومان قرار دارند. رعایت حدضرر در ۳،۱۱۰ تومان توصیه می‌ شود.

در تحلیل بنیادی شرکت مشخص شد؛ شرکت صنعت غذایی کوروش (غکورش) از واحدهای تجاری فرعی گروه گلرنگ می‌باشد. از نظر حجم فروش، این شرکت با سهم بازار ۲۰٪ در رده دوم شرکت‌های فعال در صنعت روغن خوراکی قرار دارد. محصولات شرکت تحت برندهای اویلا، فامیلا و کیمبال عرضه می‌شوند. شرکت برای اصلاح ساختار مالی و بهره‌مندی از معافیت مالیاتی و تامین سرمایه در گردش برنامه افزایش سرمایه ۳۰۰٪ از محل سود انباشته دارد که مجوز این افزایش سرمایه صادر شده است. مطابق گزارشات ۳ماهه، به ازای هر سهم سود ۹۸۶ ریالی محقق شده که ۲٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. سهم از نظر فاکتورهای بنیادی کم‌ریسک ارزیابی می‌شود.

منبع: کارگزاری آتی ساز بازار

کد خبر 457188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =