عوارض‌ آزاد راه‌های گران شده به مسافران بازگردانده می‌شود؟

نرخ عوارض آزاد راه‌های گران شده که در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۵ مرداد از مسافران گرفته شده بود به دلیل آنکه این مصوبه تنها برای تصویب در ستاد تنظیم بازار متوقف شده است بازگردانده نمی‌شود.

به گزارش صدای بورس،هنوز بعد از گذشت چند روز از افزایش میانگین ۲۸ درصدی نرخ عوارض آزاد راه‌های کشور که ۱۱ مرداد توسط وزیر راه وشهرسازی ابلاغ شده بود نگذشته بود که در پایان روز ۱۵ مرداد توسط وزیر راه وشهرسازی این مصوبه تعلیق شد.

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که این مصوبه لغو نشده بلکه برای مدتی تعلیق شده تا مصوبه نهایی در جلسه ستاد تنظیم بازار به تصویب برسد و ممکن است این مصوبه با افزایش بیشتر نرخ عوارض یا کاهش آن همراه باشد بنابراین باید بررسی‌های بیشتر در جلسه با حضور مخبر صورت گیرد.

همچنین نرخ‌های عوارضی که در این مدت از مسافران در آزاد راه‌ها گرفته شده بود بازگردانده نمی‌شود چرا که این مصوبه به صورت کامل لغو نشده است بلکه برای مدت کوتاهی تعلیق شده تا با تصویب در ستاد تنظیم بازار به مرحله اجرایی دوباره بازگردانده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران -به نظر می‌رسد که این افزایش قیمت عوارض تا یک ماه آینده دوباره به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد و باتوجه به آنکه به صورت کامل لغو نشده بنابراین امکان بازگرداندان نرخ‌های افزایش عوارض وجود ندارد.

کد خبر 457185

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =