تمامی کارت‌خوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی به پرونده مالیاتی متصل شد

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از اتصال تمامی کارت‌خوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی فعال در شبکه پرداخت کشور به پرونده مالیاتی خبر داد.

به گزارش صدای بورس،مهران محرمیان گفت: در حال حاضر هشت میلیون ابزار پرداخت در کشور فعال است که همگی به پرونده مالیاتی متصل هستند و سازمان امور مالیاتی اقدامات لازم را برای رسیدگی به این پرونده‌ها انجام خواهد داد.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی افزود: اتصال ابزارهای پرداخت به پرونده‌های مالیاتی از دو طریق انجام شد؛ تعدادی از ابزارهای پرداخت با هدایت صاحبان این ابزارها در سایت سازمان امور مالیاتی به پرونده مالیاتی متصل شدند و تعدادی هم که این اتصال از سوی صاحبان آنها انجام نشد عملیات قطع و غیرفعال شدن این ابزارها از شبکه پرداخت انجام شد.

محرمیان افزود: اتصال کارت‌خوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی پس از دو سال همکاری بسیار خوب شبکه پرداخت، مردم محترم، سازمان امور مالیاتی و همکاران بانک مرکزی میسر شده است.


بیشتر بخوانید :سپ رکورددار بالاترین تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی


به گزارش ایرنا -وی خاطرنشان کرد: اتصال تعداد محدودی از ابزارهای پرداخت به شبکه پرونده‌های مالیاتی باقی‌مانده است که این ابزارها مربوط به مشاغل حساس مانند بیمارستان یا امثال آنها هستند که در این زمینه نیز با سازمان امور مالیاتی برای تعیین تکلیف آنها مکاتبه شده است.

کد خبر 457174

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • غیرفعال شدن ۱۰ میلیون کارتخوان

    غیرفعال شدن ۱۰ میلیون کارتخوان

    رئیس اداره اجرایی مرکز تنظیم مقررات سازمان مالیاتی با اشاره به طرح ساماندهی کارتخوان ها گفت: از بین ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ابزار پرداخت ۸ میلیون ابزار پرداخت به پرونده مالیاتی شان الصاق شدند و سایر ابزارهای پرداخت هم در اجرای قانون غیرفعال شدند.

  • خبر خوب برای نظام بانکی

    خبر خوب برای نظام بانکی

    با توافق بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی، انواع اوراق بهادار منتشره توسط بانک‌ها معاف از مالیات شد که بخشنامه آن هفته آینده ابلاغ می‌شود.

  • قانون تبلیغات برای شاخ‌ های مجازی

    قانون تبلیغات برای شاخ‌ های مجازی

    مرکز پژوهش‌های مجلس پیش‌نویس طرحی با عنوان مسئولیت تأییدکنندگان در تبلیغات بازرگانی فضای مجازی را ارائه کرده که به ‌نظر، هدف از آن تدوین قانون جدید تبلیغات افراد مشهور و همچنین شاخ‌های مجازی و البته صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان کالاها و خدمات در برابر آگهی‌های فریبنده و گمراه‌کننده است. این ویرایش نخست طرح پیشنهادی برای صیانت از حقوق کاربران و مخاطبان تبلیغات در فضای مجازی است که ممکن است در آینده تغییر کند.

  • زکوثر به رشد قیمتی مناسب می رسد؟

    زکوثر به رشد قیمتی مناسب می رسد؟

    گزارش پرتفوی بورسی و غیر بورسی و همچنین وضعیت نمودار معاملاتی زکوثر بررسی و تحلیل شد.

  • تملت چقدر زیان تصویب کرد؟

    تملت چقدر زیان تصویب کرد؟

    گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ شرکت تملت بررسی شد.

  •  ۱۰۰ گرم خاویار به اندازه حقوق یک ماه یک کارگر!

    ۱۰۰ گرم خاویار به اندازه حقوق یک ماه یک کارگر!

    ۱۰۰گرم خاویار که برای چند روز صبحانه یک خانواده استفاده می‌شود از حقوق ماهیانه یک کارگر گران تر است و با قیمت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

  • تجمیع کارت‌ها چه زمانی انجام می‌شود؟

    تجمیع کارت‌ها چه زمانی انجام می‌شود؟

    تسریع در سیستم پرداخت ها، کاهش هزینه های جانبی خدمات رسانی و جلوگیری از بروز برخی جرایم از مزایای تجمیع کارت های بانکی است.

  •  افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تایید شد

    افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تایید شد

    هیات امنای تامین اجتماعی افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان را پذیرفت.

  • بازار سوپرمارکتی ایران در مقایسه با ترکیه

    بازار سوپرمارکتی ایران در مقایسه با ترکیه

    اندازه بازار صنعت کالاهای سوپرمارکتی در ایران تا انتهای سال ۱۴۰۰، حدود ۲۳ میلیارد دلار تخمین زده شده است که به ازای هر نفر در سال به ۲۷۰ دلار می‏رسد. سرانه هر فرد در ترکیه با جمعیتی مشابه ایران به حدود ۱۴۲۴ دلار در سال می‏رسد. در میان کشورهای مورد بررسی فرانسه با سرانه ۴۹۶۹ دلار در سال بالاترین آمار را دارد.

  • برجام، سرمایه‌های مردم را روانه کدام بازار می‌کند؟

    برجام، سرمایه‌های مردم را روانه کدام بازار می‌کند؟

    بازارهای مالی و کالایی در انتظار امضای توافق‌نامه برجام هستند. اگر توافق صورت بگیرد و برجام امضا شود، سرمایه‌ها به سمت کدام بازار حرکت می‌کند؟ در شرایط شکست مذاکرات، سناریوها از آینده بازارها چه می‌گویند؟

  • بسته اینترنت رایگان برای اقشار کم برخوردار فعال شد

    بسته اینترنت رایگان برای اقشار کم برخوردار فعال شد

    ​​​​​​​معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از فعال‌سازی بسته اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه بگیر در کشور خبر داد.

  • عدم دسترسی به سوئیفت بازارهای جهانی را از ما گرفت

    عدم دسترسی به سوئیفت بازارهای جهانی را از ما گرفت

    ​​​​​​​نایب رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی خاطر نشان کرد: تحریم‌های مالی و قطع دسترسی به سوئیفت باعث شد که بخش از بازارهای جهانی را از دست بدهیم؛ علاوه بر این دولت‌ها نیز در ایران فرصت سوزی‌ می‌کنند و در باز شدن درهای بازار روسیه و چین برای تجار ایرانی اقدام شایسته و به‌موقعی انجام نمی‌دهند.

  • اصلاح بخش‌هایی از دستورالعمل تاسیس و فعالیت و اساسنامه شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری

    اصلاح بخش‌هایی از دستورالعمل تاسیس و فعالیت و اساسنامه شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری

    طبق ابلاغ مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، دستورالعمل تاسیس و فعالیت و اساسنامه شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری با اصلاحاتی همراه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =