۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
سکه در خط حمایتی،‌ حمایت نشد

سکه امامی خط حمایتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست داد. در صورتی که قیمت دلار از ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان پایین تر بیاید، سکه می تواند حمایت سنگین ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را در معرض تهدید سنگین ببیند.

به گزارش صدای بورس -سکه امامی خط حمایتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست داد. از دست رفتن این حمایت موجب شده است که کمی انتظارات کاهشی در بازار فلز گران بهای داخلی قوی تر شود. با این حال، رفتار اونس طلا در بازارهای جهانی افزایشی بوده است و این موضوع می تواند سد راه نیروهای کاهشی بازار شود.

در کنار این، در مقاطعی سکه محدوده قیمتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست داد ولی طی روزهای بعد توانست حداقل محدوده ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را حفظ کند و خود را بار دیگر به سوی مرز ۱۵ میلیون تومانی هدایت کند. به این ترتیب می توان گفت که افزایش طلا در بازارهای جهانی و امیدواری فنی نسبت به برگشت قیمتی سکه امامی، بر مبنای رفتارهای قیمتی گذشته، دو متغیری هستند که کمی انتظارات کاهشی را تعدیل می کنند.

به گزارش اقتصادنیوز- برای اینکه انتظارات کاهشی در بازار فلز گران بهای داخلی تقویت شود، نیاز است که در روز جاری، دلار به افت قیمت ادامه دهد و حمایت مهم ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست بدهد. در صورتی که حمایت یاد شده از دست برود، سکه می تواند حمایت سنگین ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را در معرض تهدید سنگین ببیند. در صورتی که سکه به افت احتمالی دلار بی محلی کند، سطح حباب سکه بار دیگر می تواند به سوی محدوده بالای ۱۲ درصد قدم بردارد. دیروز حباب در محدوده ۱۰.۸ درصدی قرار داشت.

photo_۲۰۲۲-۰۸-۱۰_۰۹-۰۱-۱۸

کد خبر 457128

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =