آپارتمان های ۶۰ متری شرق تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۶۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش صدای بورس، مناطق شرق تهران از مناطق مشهور پایتخت به شمار می‌روند و متقاضی‌های زیادی برای خرید خانه و ملک در این مناطق وجود دارد. از آنجایی که این منطقه دسترسی خوبی به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی‌ دارد و از مکان‌های تفریحی و تجاری زیادی برخوردار است، طبیعی است که خانه های این منطقه پرطرفدار باشند. در این گزارش به بررسی خانه‌های ۶۰ متری شرق تهران پرداخته‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در شرق تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۱۶ ساله با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحدی ۲۵ ساله در نارمک با متراژ ۵۷ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید. و با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۱۵ ساله در همین محله با متراژ ۵۹ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

آپارتمانی ۶۰ متری در مجیدیه که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی ۶ ساله در تهرانپارس‌شرقی را دارید، لازم است برای خرید واحدی ۵۵ متری که ۱ اتاق خواب داشته باشد مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

آپارتمانی ۵۸ متری در پیروزی با توجه به اینکه ۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خوابه است در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۲۶۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۱۱ ساله در همین منطقه با متراژ ۵۹ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی در تهران‌نو که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۵۷ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های ۶۰ متری شرق تهران چند؟

منبع: اقتصادآنلاین

کد خبر 457091

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • برآورد نادرست تقاضای واقعی در بخش مسکن

    برآورد نادرست تقاضای واقعی در بخش مسکن

    دولت‌ها طی همه این سال‌ها در ایران در تشخیص مشکل مسکن خانوارها دچار «خطای تشخیص» شده‌اند. سیاستگذار فکر می‌کند، مشکل بازار مسکن، «کمبود» است اما در واقعیت این‌طور نیست؛ مشکل به «نگاه سرمایه‌ای به زمین و مسکن» و در پی آن، «رشد قیمت و از دسترس خارج شدن بازار مسکن برای تقاضای مصرفی» برمی‌گردد

  • خانه های منطقه هجده،۸۰۰ درصد گران شدند

    منطقه ١٨، همواره به عنوان یکی از مناطق ارزان قیمت تهران در حوزه مسکن شناخته می‌شده و خانه‌های این منطقه عموما ارزان‌ترین خانه‌های تهران هستند. قیمت مسکن در این منطقه طی ۵سال بیش از ٨٠٠درصد افزایش قیمت داشت.

  • چرا دولت نتوانست به وعده های مسکنی خود عمل کند؟

    چرا دولت نتوانست به وعده های مسکنی خود عمل کند؟

    در حالی که نرخ‌های بالا رهن، اجاره و خرید خانه در تهران ساکنان را فراری می‌دهد، شهرهای اقماری تهران میزبان هزاران مستاجر هستند.

  • کارگران سالی۳ کیلو گوشت قرمز مصرف نمی‌کنند

    کارگران سالی۳ کیلو گوشت قرمز مصرف نمی‌کنند

    یک خانواده‌ی سه نفره‌ی کارگری اگر یک روز بخواهند غذای گوشتی بخورند، باید کل دستمزد آن روزِ نان‌آور خانواده را برای خرید فقط یک کیلوگرم گوشت قرمز هزینه کنند!

  • دوربرگردان قانون جهش مسکن بخاطر یک بهانه

    دوربرگردان قانون جهش مسکن بخاطر یک بهانه

    با گذشت یکسال از وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در هر سال و ابلاغ دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات احداث و نوسازی مسکن بانک مرکزی، همچنان از جزئیات انجام آن خبری در دست نیست.

  • کجای تهران با ۲۰۰ میلیون خانه رهن کنید؟

    کجای تهران با ۲۰۰ میلیون خانه رهن کنید؟

    اگر ۲۰۰ میلیون برای اجاره خانه نقدینگی دارید و قصد دارید اجاره هم نپردازید می‌توانید در محله‌های شرقی تهران آپارتمان‌های با متراژ ۵۰ متر و عمر بنای بالای ۱۰ سال گزینه مناسب خود را پیدا کنید.

  • رابطه مستقیم نرخ سود بین بانکی بر بازار سرمایه

    رابطه مستقیم نرخ سود بین بانکی بر بازار سرمایه

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی گفت: زمانی که نرخ سود بازار بین بانکی دچار تغییر می‌شود، نمی‌توان توقع داشت بازار سرمایه بدون تحول باقی بماند. زیرا هم بانک‌ها در بازار سرمایه سهامدار هستند و هم نرخ سود آن‌ها و نرخ سود بین بانکی رقیب نرخ سودی است که بازار سرمایه پرداخت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =