خبر خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی

نماینده مردم البرز گفت: یکی از مطالبات جدی مجلس از سازمان تامین اجتماعی تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان به میزان ۳۸ درصد از حقوق آنها است که ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده و توسط مجلس متوقف شده است. دغدغه و نگرانی بازنشستگان نیز همین موضوع است.

به گزارش صدای بورس،علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به مشکلات معیشتی بازنشستگان به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی،‌ گفت: ابطال مصوبه دولت برای افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مجلس در راستای توجه ویژه به مشکلات معیشتی بازنشستگان و رفع آن صورت گرفته است.

وی یادآور شد: یکی از مطالبات جدی مجلس از سازمان تامین اجتماعی تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان به میزان ۳۸ درصد از حقوق آنها است که ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده و توسط مجلس متوقف شده است. دغدغه و نگرانی بازنشستگان نیز همین موضوع است.

نماینده مردم در پارلمان ملی با اشاره به اینکه نگاه جدی به مشکلات معیشتی بازنشستگان مطالبه ما به عنوان نماینده مردم از سازمان تامین اجتماعی است، بیان کرد: در این راستا باید اقدام جدی و اساسی صورت گرفته و افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان مصوب شود که افزایش ۱۰ درصدی انجام شده و در اسرع وقت باید در این خصوص تصمیم گیری شود.

به گزارش فارس، حدادی با یادآوری اینکه افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مصوبه دولت است که توسط مجلس ابطال شد، تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی وظیفه دارد در اسرع وقت با نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت اقدام اساسی را انجام داده و با افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر خوبی را برای آنها داشته باشد.

کد خبر 456907

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پیشنهاد جدید وزیر اقتصاد برای بورس

    پیشنهاد جدید وزیر اقتصاد برای بورس

    وزیر اقتصاد گفت: هیأت دولت مصوب کرد ۲.۵ همت برای سال ١۴٠٠ به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان اختصاص یابد که از طریق قرارداد با سایر شرکت‌های بیمه بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت های ناشی از سیل و زلزله را جبران کنیم.

  • حقوق بازنشستگان چه تغییری می‌کند؟

    حقوق بازنشستگان چه تغییری می‌کند؟

    ​​​​​​به دلایلی که هنوز معلوم نیست دولت از ابلاغ مصوبه جدید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری می‌کند. با این حال نقل قول‌ها از افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان حکایت دارند اما هیچ کدام از این اخبار به معنی افزایش حقوق ماه مرداد نیست.

  • نماینده اصولگرا: دولت روی تردمیل حرکت می کند

    نماینده اصولگرا: دولت روی تردمیل حرکت می کند

    عضو کمیسیون امنیت مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: یک چهارم فرصت خدمت شما گذشت آیا یک چهارم اهدافی که باید طی کنید وصول شده است و به آن رسیده اید؛ فرصت ها مانند ابر می گذرد.

  • استیضاح وزرا و سوال از رئیسی در پی رفتار غیرقانونی در تعیین حقوق بازنشستگان؟

    استیضاح وزرا و سوال از رئیسی در پی رفتار غیرقانونی در تعیین حقوق بازنشستگان؟

    نایب رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران گفت: رفتار غیرقانونی در تعیین حقوق و دستمزد کارگران و بازنشستگان می‌تواند زمینه برای استیضاح وزرا و حتی سوال از رئیس جمهور را باز کند.

  • خبر مهم برای بازنشستگان

    خبر مهم برای بازنشستگان

    هیات دولت برای تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان، اختیارات خود را به وزرای عضو هیات امنای سازمان بازنشستگی تامین اجتماعی تفویض کرد.

  • سکوت دولت در برابر افزایش حق مسکن کارگران

    سکوت دولت در برابر افزایش حق مسکن کارگران

    هرچه هست، تعلل دولت درباره افزایش حق مسکن کارگران به مانند پرونده افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چند احتمال را پیش رو قرار داده است: ممکن است حق مسکن کارگران ۱۰۰ هزار تومان دیگر زیاد شود، احتمال دارد که این مزایا همچنان به نرخی ابلاغی دولت پرداخت شود و در عین حال نیز با توجه به اعلام ابطال آن از سوی مجلس ممکن است به صورت موقت ادامه پرداخت آن بر مبنای نرخ سال ۱۴۰۰ صورت بگیرد.

  • بانک مرکزی بخشنامه خود را تکذیب کرد

    بانک مرکزی بخشنامه خود را تکذیب کرد

    به دنبال واکنش‌ها به مشروط شدن پرداخت تسهیلات از جمله وام فرزندآوری به آقایان منوط به استعلام وضعیت نظام وظیفه، بانک مرکزی به فاصله کمی از این موضع کوتاه آمده و دستور توقف آن را داده است.

  • جزییات تازه درباره افزایش حقوق بازنشستگان

    جزییات تازه درباره افزایش حقوق بازنشستگان

    فعالان کارگری معتقدند که دولت مخالف افزایش حقوق بازنشستگان است و به همین دلیل، برای این‌که این موضوع را مشمول مرور زمان کند، آن را بین بخش‌های مختلف پاسکاری می‌کند.

  • دولت تا پایان هفته مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان را ابلاغ کند

    دولت تا پایان هفته مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان را ابلاغ کند

    رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه‌ی کارگری: انتظار داریم دولت تا پایان هفته مصوبه‌ی افزایش حقوق بازنشستگان را ابلاغ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی 7ملیون با 30 سال کار ولی حقوق حد اقل بگیر با 12 سال کار وبیشتر انها فقط بیمه پرداخت کردند 12ملیون یعنی برای حداقل بگیر با 12 سال کار57/ حقوق انان را زیاد کردند واین عدالت قانونگذار است کسی که 30 سال جوانی وعمر خود را گذاشته که با احترام وعزت زندگی کند با گرانی وتورم حالا با ید نان بخور ونمیر حقوقش باشد 10/ اضافه کردندباید حقوق مستمری بگیر 57/ درصد باشد چرا مسئولان در عمل می کویند کسی که کمتر کار کرده باید از حقوق بیشتری برخوردار باشد ودر عمل می گویند چرا30 سال کار کردید شرکت شستا با کار مستمری بگیر طی سالهای کار مستمری بگیر جان گرفت باید سهام ان بین مستمری بگیر تقسیم شود چون هیچ دریافتی دیگر ندارد چرا وقتی که برای فرهنگیان یا مسئولان می خواهند حقوقشان اضافه کنند وووکسی نمی گوید تورم وگرانی می شود ولی وقتی می خواهند حقوق مستمری را اضافه کنند تمام حرفها گرانی تورم وووبلند می شود
  • مستمری بگیر IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    دولت سیزدهم اگر پاسخگوی بازنشستگان در خصوص افزایش حقوق استعفا دهد و خودس را کنار بکشد با توجه باینکه کارایه. خوبی هم نداشته است مردم هم خوشحال میشوند دولت سیزدهم. کنار بکشد
  • بازنشسته IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    امیدوارم کسانی که حق وحقوق بازنشستگان تامین اجتماعی راپایما ل میکنندود ست توی جیب بازنشسته هامیبرندخداوند جوابشان بدهد که ما را درقبال خانواده خوار کردند... وضمنا خدا راشکر توانایی این رئیس جمهور هم برای همه مردم نمایان شد!
  • مستمری بگیر IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    شما فکر می کنید وزرای دلت افزایش حقوق را مشخص می کنند من که چشمم آب نمی خوره خدا جوابشان را بدهد انشاءالله
  • سعید محمدی اردهالی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    چند ماهه بازنشسته های محترمتان رو سرکار گذاشته اید خدا و به خون بنا حق ریخته حسین سلام الله قسم میدم هرکی داره با آبروی بازنشسته ها بازی میکنه با قاتلان امام شهیدان محشور کنه. انشاالله