ارزانی بی حاصل ۲۲ ارز توسط بانک مرکزی

بانک مرکزی امروز، ‌چهارشنبه (۱۲ مرداد)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ ارز افزایش و نرخ ۲۲ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

به گزارش صدای بورس، بانک مرکزی امروز نرخ هر دلار را ۴۲ هزار ریال، پوند را ۵۱ هزار و ۳۲۸ریال و یورو را ۴۲ هزار و ۸۱۵ ریال اعلام کرد.

نرخ رسمی ۲۲ ارز کاهش یافت | ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 456737

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کاهش قیمت روغن شروع شد؛ ۱۰ درصد!

    کاهش قیمت روغن شروع شد؛ ۱۰ درصد!

    انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در اطلاعیه‌ای لیست جدید قیمت انواع روغن نباتی (کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی) را برای اجرا از تاریخ ۱۱مردادماه ۱۴۰۱ اعلام کرد.

  • گران فروشی ایرلاین ها: کاهش ۴۰ درصدی مسافران هوایی در ۴ سال

    گران فروشی ایرلاین ها: کاهش ۴۰ درصدی مسافران هوایی در ۴ سال

    وضعیت کنونی صنعت هوایی، علاوه بر ایجاد نارضایتی گسترده‌ی مردم و تاخیرهای فراوان به دلیل نقص فنی و افزایش روزانه حوادث هوایی، حاشیه ی جدید برای دولت انقلابی آقای رییسی ایجاد کرده است. بر اساس آمارهای رسمی، این رهاشدگی و سیاست گرانی بلیت هواپیمایی و البته سکوت، نظارت نمایشی و چراغ سبز نماینده دولت یعنی سازمان هواپیمایی کشوری بر ایرلاین ها، منجر به سقوط شدید صنعت هوایی ایران شده است.

  • کدام محصولات لوازم خانگی قاچاق هستند؟

    کدام محصولات لوازم خانگی قاچاق هستند؟

    افزایش قاچاق لوازم خانگی اعتراض فروشندگان لوازم خانگی را در مدت اخیر به دنبال داشت. آنها می‌گویند مراجع ذی‌ربط به جای برخورد با کالای قاچاق در مبادی ورودی، در مرحله توزیع و فروش به مبارزه با عرضه کالای قاچاق و تقلبی می‌پردازند. اما پاسخ تعزیرات به این معضل چیست؟

  • نرخ های جدید انواع ارز/ دلار همچنان ۴۲۰۰ تومان!

    نرخ های جدید انواع ارز/ دلار همچنان ۴۲۰۰ تومان!

    بانک مرکزی امروز، ‌سه‌شنبه (۱۱مرداد)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز افزایش و نرخ ۱۲ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =