۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
نرخ ۳۵ ارز افزایش یافت/ جدول

بانک مرکزی امروز، ‌شنبه (۸ مرداد)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۵ ارز افزایش و نرخ ۵ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

به گزارش صدای بورس،بانک مرکزی امروز نرخ هر دلار را ۴۲ هزار ریال، پوند را ۵۱ هزار و ۱۷۷ ریال و یورو را ۴۲ هزار و ۸۴۵ ریال اعلام کرد.

نرخ ۳۵ ارز افزایش یافت | ۸ مرداد ۱۴۰۱

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 456494

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  این کشور گوی سبقت را از ترکیه ربود/ ترکیه دیگر ارزان‌ترین مقصد گردشگری نیست

     این کشور گوی سبقت را از ترکیه ربود/ ترکیه دیگر ارزان‌ترین مقصد گردشگری نیست

    افزایش افسارگسیخته نرخ تورم در ترکیه و بالا رفتن هزینه سفر در این کشور منجر به تنزل جایگاه ترکیه در میان ارزان‌ترین مقاصد گردشگری شده است.

  • تاکید معاون اول رئیس‌جمهور بر هدایت نقدینگی جامعه به سمت تولید

    تاکید معاون اول رئیس‌جمهور بر هدایت نقدینگی جامعه به سمت تولید

    پنجمین جلسه پروژه های پیشران اقتصاد ملی به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور مدیران شرکتهای بزرگ عضو گروه، برگزار شد.

  • واردات،‌ خودروهای داخلی را ارزان می‌کند؟

    واردات،‌ خودروهای داخلی را ارزان می‌کند؟

    رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان علت اصلی تعلل در آزادسازی واردات خودرو را کمبود ارز در کشور می داند و می گوید: اگر اکنون واردات خودرو انجام نمی شود به دلیل کمبود ارز در کشور است که بانک مرکزی و دولت باید برای این موضوع تعیین تکلیف کنند.

  • دلارهای تقلبی در بازار ارز

    دلارهای تقلبی در بازار ارز

    بواسطه اینکه دلار سهمیه‌ای از طرف بانک مرکزی قابل ردیابی است، معامله گران کمتر تن به خرید این نوع می‌دهند. همین اتفاق موجب ورود ارزهای تقلبی شده است

  • نفت؛ ویژگی مشترک اقتصاد ایران و قزاقستان

    نفت؛ ویژگی مشترک اقتصاد ایران و قزاقستان

    برخی از کارشناسان معتقدند که دولت آقای روحانی برخلاف استراتژی حال کشور، مهمترین توان و منابع دیپلماتیک کشور را برای توسعه روابط با کشورهای اروپایی و به سرانجام رساندن برجام به‌کار گرفتند که در نهایت به استراتژی حال کشور، نتیجه را باختند؛ اما در حال حاضر به نظر می رسد، دولت آیت الله رئیسی با درک اهمیت استراتژیک همسایگان ایران، قدم در مسیر روابط بیشتر با این همسایگان نهاده، که آرزو این است تا آورده‌های بسیار خوبی نصیب کشور کند.

  • ناترازی بانک‌ها حل می‌شود؟

    ناترازی بانک‌ها حل می‌شود؟

    کفایت سرمایه، ناترازی، مطالبات از دولت و دارایی‌های مازاد، بزرگترین مشکل شبکه بانکی کشور است که تا پایان سال باید حل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =