پژو ۲۰۷ اتومات ۳ میلیون تومان ارزان شد

میزان عرضه و تقاضا در بازار و قیمت خودرو به تعادل نسبی رسیده است. به نظر می‌رسد این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش صدای بورس قیمت خودرو صفر داخلی در روز پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۸ میلیون تومان رسید.

البته پژو ۲۰۷ اتومات امروز ۳ میلیون تومان کاهش داشت و هم‌اکنون با قیمت ۶۲۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ به ۲۹۹ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۰ میلیون تومان پیش رفت.


بیشتر بخوانید: وزیر صمت برای فرار از استیضاح وعده حذف قرعه کشی خودرو داد


تارا اتوماتیک نیز امروز با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر میزان عرضه و تقاضا در بازار خودروی کشور به تعادل نسبی رسیده است. البته در نقطه تعادل نیز نوسان جزئی در قیمت‌ها طبیعی است. به نظر می‌رسد این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد. مگر اینکه نوسانی در نرخ ارز رخ دهد و مجدد بازار با افزایش نوسان قیمتی همراه شود.

به گزارش تجارت‌نیوز،پیش از این نیز، بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر بازار در رکود قرار دارد. اما نکته قابل توجه این است که در ۱۰ روز گذشته شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم. در روزهای گذشته میزان عرضه خودرو به بازار افزایش یافت و عرضه و تقاضا مقداری در حالت تعادلی قرار گرفت. به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز این روند کاهشی در بازار خودروی کشور ادامه داشته باشد.

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، دنا، شاهین و تارا | پژو ۲۰۷ اتومات ۳ میلیون تومان ارزان شد

کد خبر 456416

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دلایل تاخیر در اصلاح سهم خودرو چیست؟

    دلایل تاخیر در اصلاح سهم خودرو چیست؟

    گزارش تحلیلی از نماد خودرو و علت از بین رفتن نقطه برگشت سهم را در این مطلب دنبال کنید.

  • هشدار ایران‌خودرو به برندگان قرعه کشی

    هشدار ایران‌خودرو به برندگان قرعه کشی

    در پی درج آگهی‌های فروش حواله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در سایت‌های فروش اینترنتی، پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، این شرکت در اطلاعیه‌ای نسبت به غیرقانونی بودن خرید و فروش حواله هشدار داد.

  • واردات،‌ خودروهای داخلی را ارزان می‌کند؟

    واردات،‌ خودروهای داخلی را ارزان می‌کند؟

    رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان علت اصلی تعلل در آزادسازی واردات خودرو را کمبود ارز در کشور می داند و می گوید: اگر اکنون واردات خودرو انجام نمی شود به دلیل کمبود ارز در کشور است که بانک مرکزی و دولت باید برای این موضوع تعیین تکلیف کنند.

  • قیمت خودروهای ایران خودرو اعلام شد

    قیمت خودروهای ایران خودرو اعلام شد

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • قانون مکلف کرد؛ دولت زیر بار نرفت

    دولت زیان انباشته خودروسازان را جبران می‌کند؟

    قانون مکلف کرد؛ دولت زیر بار نرفت

    قیمت‌گذاری دستوری همچنان در اقتصاد می‌تازد و سیلی محکمی به صورت شرکت‌ها و صنایع می‌زند؛ سیلی که این روزها صورت دو غول بزرگ خودروسازی را حسابی سرخ کرده و صدای غضب‌آلودشان را درآورده است. خودروسازهایی که این روزها هر چند متهم ردیف اول گرانی‌ها و بی‌کیفیتی خودروها هستند اما بار زیان انباشته‌ای را به دوش می‌کشند که بخشی از آن ناشی از سیاست‌های دولت است.

  • قیمت خودروهای سایپا اعلام شد

    قیمت خودروهای سایپا اعلام شد

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • نگهداری پراید هم سخت شد / سرویس دوره ای ۷۰۰ هزار تومان ناقابل!

    نگهداری پراید هم سخت شد / سرویس دوره ای ۷۰۰ هزار تومان ناقابل!

    یکی از مهم ترین مواردی که دارندگان خودرو به آن توجه می‌کنند سرویس دوره ای است. اما هزینه یک سرویس دوره ای ساده برای خودرویی مانند پراید چقدر می‌شود؟

  • حذف قرعه کشی برای فروش خودروها

    حذف قرعه کشی برای فروش خودروها

    سخنگوی وزارت صمت گفت: به زودی برخی محدودیت‌های ثبت نام از فروش‌های بدون قرعه کشی خودرو، حذف خواهد شد.

  • افزایش توثیق به کل شبکه بانکی در ماه های آینده

    وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از سامانه ستاره:

    افزایش توثیق به کل شبکه بانکی در ماه های آینده

    وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از سامانه توثق سهام که امروز در ساختمان بورس و اوراق بهادار در حال برگزاری است، گفت: هر چند که در حال حاضر تنها سه بانک توانایی ارائه تسهیلات از طریق توثیق سهام را دارند، اما در ماه های آینده کل شبکه بانکی کشور از طریق این سامانه می توانند خدمات پرداخت تسهیلات را به مردم ارائه دهند.

  •  توصیه کارشناسی به دولت/ تصمیم عجولانه ممنوع!

    توصیه کارشناسی به دولت/ تصمیم عجولانه ممنوع!

    طرح بازتوزیع بنزین به افراد به جای خودرو و نتایج اجرای پایلوت آن روی میز رئیس جمهوری است و بنابر تأکید وزیر اقتصاد، حتی اگر این طرح در دستور کار قرار گیرد نیز، امسال افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت.

  • لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱

    روز گذشته شاخص کل با افتی بیش از ۹۶۸ واحد، رقم یک میلیون و ۴۳۸ هزار واحدی را به ثبت رساند. شاخص هم‌وزن نیز با افت مواجه شد و با کاهش دو هزار و ۸۳۱ واحدی باعث تثبیت این شاخص در محدوده ۳۸۸ هزار واحدی شد. شاخص کل از لحاظ تکنیکال احتمال اصلاح تا سطح یک میلیون ۴۲۰ هزار واحد را دارد و برآورد می‌کنیم تا این محدوده افت ارزش را تجربه کند. از لحاظ بنیادی بازار به واسطه افزایش نرخ بهره دچار مشکلاتی شده است، اعتراضات سهامداران به سیاست‌های بانک مرکزی در خصوص نرخ بهره منجر به تشکیل جلساتی شد که خروجی این جلسات کاهش نرخ بهره در هفته‌های آینده خواهد بود. از این رو با توجه به وضعیت تکنیکالی شاخص همچنین فشار فروش روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه انتظار این است که بازار امروز شاهد همین فشار فروش باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =