هشدار وزارت نیرو برای خاموشی

سخنگوی صنعت برق گفت: رکورد مصرف برق شب با ثبت عدد ۶۵ هزار و ۳۷۸ مگاوات در تاریخ ۲۸ تیر ماه شکسته شد.

به گزارش صدای بورس مصطفی رجبی مشهدی گفت: ثبت این رقم بسیار سنگین در شب بر ضرورت توجه به شیوه‌های مصرف برق در ساعات 20:30 تا 23 تاکید می‌کند.

وی با بیان اینکه در شب علاوه بر سیستم‌های سرمایشی، روشنایی نیز بسیار در میزان مصرف اثر گذار هستند گفت: درصورت همکاری صنایع بزرگ و مردم تامین پایدار برق در شب نیز امکان پذیر می‌شود.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه هفته گرمی را سپری کردیم ادامه داد: میزان مصرف برق در زمان اوج مصرف روز 29 تیرماه با ثبت عدد 69 هزارو 278 به بیشترین رقم در تاریخ صنعت برق رسید که با مدیریت بار و همکاری‌های انجام شده در بخش‌های مختلف بدون خاموشی سپری شد.

به گزارش تسنیم، رجبی مشهدی گفت: میزان مصرف ثبت شده در 29 تیرماه 3.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد را نشان میدهد.

کد خبر 456033

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اختلاف کارخانه  تا بازار خودرو چقدر است؟

    اختلاف کارخانه تا بازار خودرو چقدر است؟

    فروش عادی تعدادی از محصولات ایران خودرو با روش قرعه‌کشی، از روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ آغاز شده است. اختلاف قیمت این محصولات با بازار چقدر است؟

  • مصرف بنزین در ایران رکورد زد

    مصرف بنزین در ایران رکورد زد

    اکنون حدود ۷۰۰ میلیون مترمکعب در روز گاز در کشور تولید و مصرف می‌شود که نیروگاه‌ها بیشترین سهم مصرف را دارند. سهم بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده حدود روزانه ۲۰۰ میلیون مترمکعب و صنایع عمده ۱۴۵ میلیون مترمکعب در روز است و محدودیتی در گازرسانی به صنایع نیز وجود ندارد.با توجه به این تأمین حداکثری سوخت مصرفی نیروگاه‌ها و همینطور تولید بالاترین میزان تاریخی برق در کشور، خاموشی‌ها در تابستان جاری رقم نخورده است و شبکه برق کشور شرایط پایداری دارد.

  • ۴۰ درصد مشترکان برق در تهران مشمول پاداش شده‌اند

    ۴۰ درصد مشترکان برق در تهران مشمول پاداش شده‌اند

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قدردانی از همراهی ارزنده شهروندان تهرانی در کاهش مصرف برق گفت: حدود ۴۰ درصد از مشترکان تهرانی طی سال جاری مشمول پرداخت پاداش خوش مصرفی شده اند.

  • سد نمرود به بهره ‎برداری می رسد

    سد نمرود به بهره ‎برداری می رسد

     وزیر نیرو گفت: سد نمرود در شهرستان فیروزکوه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و تا حدود زیادی تکمیل شده که پس از رفع مشکل تملک اراضی به بهره برداری خواهد رسید.

  • دولت وعده نان ارزان داد

    دولت وعده نان ارزان داد

    محمد جلال، مشاور وزیر اقتصاد با اعلام این خبر که ۶۳ درصد نانوایی‌ها به کارتخوان هوشمند مجهز شده‌اند، تأکید کرد: افزایش قیمت نان و محدودیت خرید نان برای مردم نداریم و نه حتی ابزار خاصی تحت عنوان کارت نان یا چیزی شبیه این برای مردم وجود خواهد داشت.

  • ضعیف ترین عملکرد بورس در ۱۵ سال گذشته

    ضعیف ترین عملکرد بورس در ۱۵ سال گذشته

     شاخص بورس در تیر ماه افت ۴.۴۲ درصدی را ثبت کرده‌ که این رقم بدترین عملکرد تیر ماه طی ۱۵ سال گذشته است.

  • ثبت نام خودرو های ایران خودرو ، سایپا ، مدیران خودرو در سامانه قرعه کشی + لینک و قیمت

    ثبت نام خودرو های ایران خودرو ، سایپا ، مدیران خودرو در سامانه قرعه کشی + لینک و قیمت

    فروش فوق‌العاده تعدادی از محصولات ایران خودرو،سایپا و مدیران خودرو با روش قرعه‌کشی، از روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =