نامه نمایندگان به قالیباف درباره بررسی ادعای فشار به وزیر صمت به کجا رسید؟

ابراهیم رضایی گفت: ادعایی در برخی از رسانه‌ها مطرح شد که تعدادی از نمایندگان می خواهند دخالت در انتصابات زیرمجموعه‌های وزارت صمت کرده و می خواهند به وزیر صمت فشار وارد کرده و برایش تعیین تکلیف کنند.

به گزارش صدای بورس، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت نامه چند نماینده به رئیس مجلس پیرامون انتشار برخی اخبار درباره اعمال فشار چند نماینده به وزیر صمت، پرداخت.

ابراهیم رضایی اظهار کرد: ادعایی در برخی از رسانه‌ها مطرح شد که تعدادی از نمایندگان می خواهند دخالت در انتصابات زیرمجموعه‌های وزارت صمت کرده و می خواهند به وزیر صمت فشار وارد کرده و برایش تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: تعدادی از نمایندگان در نامه‌ای به رئیس مجلس خواستیم که اگر این ادعاها صحت ندارند رسما آن را تکذیب کنند و در صورت داشتن صحت، با عوامل برخورد صحیح صورت گیرد. چون ما مدعی انقلابی گری هستیم و طبیعتا کسی که با برچسب انقلابی گری چنین کارهایی را می کند، باید بیش از دیگران مورد برخورد قرار گیرد.


بیشتر بخوانید : وزیر صمت: برنامه گسترده‌ای برای افزایش اکتشاف و استخراج مس داریم


این نماینده مجلس یادآور شد: رئیس مجلس این نامه را به هیات نظارت ارجاع داده است. اخیرا صحبت هایی با آقای نیکزاد رئیس نظارت بر رفتار نمایندگان داشتیم. همچنان ماجرا در دست بررسی است و ما در حال پیگیری نامه هستیم.

به گزارش ایسنا - رضایی در پایان و در جمع بندی مجددا گفت: در این نامه تقاضای بررسی اعمال فشار چند نماینده بر وزیر صمت آمده که موضوع در دست بررسی است و هنوز نتیجه معلوم نشده است. ما منتظر اعلام نظر رسمی هستیم.

کد خبر 455770

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ساعت ثبت نام خودروها در سامانه یکپارچه اعلام شد

    ساعت ثبت نام خودروها در سامانه یکپارچه اعلام شد

    سخنگوی وزارت صمت گفت: آغاز مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از ساعت ۱۷ شنبه ۲۵ تیر ماه جاری آغاز می شود.

  • از مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو چه خبر؟

    از مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو چه خبر؟

    سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو فردا شنبه 25 تیر انجام می شود.

  •  چه خودروهایی در بورس عرضه می‌شوند؟

     چه خودروهایی در بورس عرضه می‌شوند؟

    سخنگوی وزارت صمت گفت: ‌برخلاف آنچه در رسانه‌ها مطرح شده، عرضه خودرو در بورس به هیچ عنوان از ابتدا در دستور کار جلسه شورای عالی بورس نبود و در حقیقت پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت بود که در این جلسه ارائه شد.

  • منتظر زر خودرو باشیم؟

    منتظر زر خودرو باشیم؟

     این روزها ورود احتمالی یک شرکت صنایع غذایی به حوزه خودروسازی، به سوژه‌ای داغ تبدیل شده به‌طوری که بخشی از افکار عمومی و فعالان خودروسازی با دیده طنز به آن نگاه می‌کنند.

  • تاکیدمجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاهش نرخ رشد نقدینگی

    تاکیدمجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاهش نرخ رشد نقدینگی

    مجمع تشخیص مقرر کرد کنترل نقدینگی و ایجاد تناسب در نرخ رشد آن و رشد ناخالص داخلی به گونه ای باشد که هر ساله ۲۰درصد از نرخ رشد نقدینگی کاسته شود.

  • نظر مجلس در مورد تشکیل وزات بازرگانی

    نظر مجلس در مورد تشکیل وزات بازرگانی

    یک نماینده مجلس با بیان اینکه هنوز لایحه‌ای از سمت دولت برای تفکیک وزارت صمت اعلام وصول نشده است، گفت: این اقدام را به صلاح مملکت نمی‌دانم.

  • سمند و تیبا روی خط تولید می مانند؟

    سمند و تیبا روی خط تولید می مانند؟

    در حالی که پیش تر بحث توقف تولید سمند و تیبا به دلیل غیراستاندارد بودن مطرح شده بود سخنگوی سازمان صمت گفت ایران خودرو و سایپا به شرطی می‌توانند سمند و تیبا را تولید کنند که بتوانند رضایت سازمان ملی استاندارد را جلب کنند.

  • رانت خودرو به جیب مردم بازمی گردد؟

    رانت خودرو به جیب مردم بازمی گردد؟

    فعالان بازار خودرو به مردم توصیه می‌کنند که برای خرید خودرو دست نگه‌دارند و اولویت‌شان این باشد که خودرو مورد نیاز خود را از کارخانه خریداری کنند تا سودهای بیش از ۱۰۰ میلیون تومان، عاید دلالان و واسطه‌ها نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =