۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
دلار شبانه ارزان شد

قیمت دلار در شب گذشته در همه بازارها با کاهش روبرو شد؛ گزارش تغییرات دلار را در بازارهای سلیمانیه، هرات و معاملات پشت خطی در این خبر بخوانید.

به گزارش صدای بورس، قیمت دلار دیشب هم در تهران عقبگرد را تجربه کرد هم در سلیمانیه و هرات. در معاملات پشت خطی شب گذشته نرخ دلار در تهران تقریبا 190 تومان پایین تر از روز شنبه معامله شد .

اصلاح در بازار دلار

در معاملات شبانه سلیمانیه هم اسکناس آمریکایی بیش از 400 تومان پایین آمد .نرخ دلار در هرات هم نزدیک 200 تومان کاهش پیدا کرد . عده‌ای از معامله گران از این کاهش قیمت ها به عنوان اصلاح یاد می کردند . این دسته از بازیگران ارزی معتقدند که بعد از جهش قیمت دلار، حال بازار به یک اصلاح نیاز دارد.

خرید و فروش دلار به تعویق افتاد

البته به باور فعالان بازار کاهش هیجان در بازار ارز به دلیل تعطیلی روز دوشنبه است و بازیگران بزرگ ترجیح می دهند که معاملات خود را از روز سه شنبه آغاز کنند.

قیمت درهم پایین آمد

قیمت درهم دیروز در معاملات پشت خطی 100 تومان پایین آمد که می تواند سیگنال کاهش به بازار ارز امروز باشد .

کد خبر 455740

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • شروع هفته ۳۰ هزار تومانی برای دلار

    شروع هفته ۳۰ هزار تومانی برای دلار

    معاملات توافقی دلار ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (شنبه‌، ۲۵ تیرماه) در کانال ۳۰ هزار تومان آغاز شد.

  • دولت وعده نان ارزان داد

    دولت وعده نان ارزان داد

    محمد جلال، مشاور وزیر اقتصاد با اعلام این خبر که ۶۳ درصد نانوایی‌ها به کارتخوان هوشمند مجهز شده‌اند، تأکید کرد: افزایش قیمت نان و محدودیت خرید نان برای مردم نداریم و نه حتی ابزار خاصی تحت عنوان کارت نان یا چیزی شبیه این برای مردم وجود خواهد داشت.

  • استفاده از پول جدید در معاملات ایران و روسیه

    استفاده از پول جدید در معاملات ایران و روسیه

    ایران و روسیه توافقاتی برای دلار زدایی داشته اند رویکردی که گفته می‌شود با اجرایی شدن آن و تحقق تسویه مبادلات تجاری با روبل و ریال بستر لازم برای کاهش تقاضا برای دلار ایجاد خواهد شد.

  • غذا در ترکیه لاکچری شد!

    غذا در ترکیه لاکچری شد!

    سیاست‌های عجیب اردوغان برای کنترل تورم ترکیه هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نبود و جای تعجب ندارد که این کشور را وارد تورم شدیدی کرده است. تورم ترکیه قیمت‌های غذا را دو برابر کرده است و پرداخت هزینه‌ مواد غذایی برای بسیاری از اقشار جامعه دشوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =