فروش فوری ۷ محصول سایپا بدون قرعه کشی

انواع شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه متقاضیان عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطابق جداول بخشنامه جدید به مناسبت عید سعید غدیرخم اعلام شد.

به گزارش صدای بورس، متقاضیان از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ (به مدت سه روز) می‌توانند با ورود به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند.

ساعت آغاز طرح از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اطلاع رسانی می‌شود.

فروش فوری ۷ محصول سایپا؛ اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل | ۳ خودرو هم بدون قرعه کشی فروخته می‌شود

همچنین فروش فوری ۳ محصول شرکت زامیاد بدون قرعه کشی با موعد تحویل یک ماهه از ساعت ۹ صبح روز شنبه (۲۵ تیر) آغاز می‌شود و ثبت نام از متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

در این طرح نیسان تک‌سوز آپشنال، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال و پادراپلاس بنزینی باهدف تنظیم و کاهش فاصله قیمت کارخانه و بازار به فروش می‌رسد.

متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

همچنین، متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت‌نام ندارند.

به گزارش همشهری آنلاین، در این طرح، موعد تحویل خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان، حداکثر ۳۰ روزه خواهد بود.

کد خبر 455588

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    سلام تاریخ تصویب قانون جمعیت 19 آبان ۱۴۰۰ هست چرا در بخشنامه زده از تاریخ ۲۴ آبان در صورتی که در بخشنامه های قبلی از ۱۹ آبان بوده لطفا پیگیری کنید