تخم‌مرغ ۱۰۰ هزار تومانی گرانفروشی است

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت مصوب تخم‌مرغ در مرغداری‌های افزایش نیافته و فروش تخم مرغ با قیمت‌های بالا گرانفروشی است.

به گزارش صدای بورس، حمید کاشانی در پاسخ به چرایی افزایش قیمت تخم‌مرغ در روزهای اخیر گفت: قیمت مصوب هر کیلو تخم‌مرغ در مرغداری‌ها ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که در حال حاضر نیز واحدهای مرغداری با قیمت ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان تخم مرغ های خود را تحویل می دهند؛ بنابراین قیمت تخم مرغ در مرغداری‌ها به هیچ عنوان افزایشی نداشته است.

وی ادامه داد: البته قیمت مصوب ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومانی مورد تایید مرغداری‌ها نیست، زیرا برای آنها هر کیلو تخم‌مرغ ۴۸ هزار تومان تمام می‌شود؛ هرچند که مسئولان مربوطه وعده داده‌اند این قیمت اصلاح و قیمت‌های واقعی اعلام می‌شود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران افزود: در حال حاضر باید هر شانه تخم‌مرغ دو کیلویی با قیمت ۸۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسد و فروش آن با قیمت‌های بالاتر (۱۰۰ هزار تومان) گرانفروشی است.


بیشتر بخوانید :یک شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ ۸۹ هزار تومان


کاشانی ادعا کرد: در چهار ماه گذشته صنعت مرغ تخم گذار بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان ضرر کرده‌ و میانگین فروش تخم‌مرغ بعد از آزادسازی یارانه‌ها ۲۵ درصد زیر قیمت اعلامی دولت بوده‌ است.

به گزارش ایسنا - رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت تخم مرغ منجر به حذف آن از سفره‌های مردم نخواهد شد؟ گفت: ما نگران مصرف‌کننده نیز هستیم، ولی تولیدکننده هم نمی‌تواند متضرر شود. معتقدیم تخم مرغ باید حتماً به صورت کالابرگ به دست مصرف کننده برسد.

کد خبر 455451

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • جدیدترین قیمت تخم مرغ بسته بندی

    جدیدترین قیمت تخم مرغ بسته بندی

    این گزارش به بررسی قیمت انواع تخم مرغ‌بسته‌بندی در بازار پرداخته است.

  • قیمت ۱۰۰ هزار تومانی تخم مرغ برای مصرف کننده منطقی است!

    رییس اتحادیه مرغ تخم گزار:

    قیمت ۱۰۰ هزار تومانی تخم مرغ برای مصرف کننده منطقی است!

    رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: در هفته های اخیر قیمت تخم مرغ در برخی مناطق به ٩٧ تا ١٠٠ هزار تومان در هر شانه رسیده است.

  • اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

    شب گذشته یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه‌ای که اگرچه قابل برداشت نیست اما اقساط وام کرونا از آن کسر شده است. حالا این سوال مطرح شده که اقساط وام یک میلیونی یارانه چه زمان تمام می‌شود؟

  • کاهش پایدار تورم جام  زهر می‌طلبد

    کاهش پایدار تورم جام  زهر می‌طلبد

    الزاماتی که برای تورم پایدار پایین وجود دارد الزاماتی است که تصمیمات سخت از جنس همان جام‌های زهر در حوزه اقتصاد می‌طلبد. اتفاقاً این موضوعی است که پاره‌ای از آن موضوع نامه اقتصاددانان هم بوده است. نیاز به این تصمیم‌های سخت در حوزه‌های مختلف وجود دارد، از سیاست ارزی و پولی و تعریف کردن ابزارها، مدیریت انتظارها و ... و این‌که سیاست‌هایی باید در پیش گرفته شود که واکنش‌های احتمالی منفی از طرف جامعه ایجاد می‌کند.

  • مرغ  کیلویی ۵۷ هزار تومان شد

    مرغ کیلویی ۵۷ هزار تومان شد

    قیمت مرغ گرم بسته‌بندی کیسه‌ای امروز چهارشنبه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۱ در بازار تهران ۵۷,۰۰۰ تومان اعلام شد.

  • زندگی در اصطبل و گاوداری/بحران حاشیه نشینی جدی است

    زندگی در اصطبل و گاوداری/بحران حاشیه نشینی جدی است

    افزایش اجاره مسکن برخی را به به شهرک‌های اطراف شهرها و برخی را نیز به حاشیه‌نشینی کشاند. در این میان برخی کوره‌های آجرپزی و اصطبل را برای زندگی انتخاب کرده‌اند. اما چند نفر در ایران حاشیه‌نشین هستند؟

  • وعده اجرایی شدن کالا برگ الکترونیک از شهریور ۱۴۰۱

    وعده اجرایی شدن کالا برگ الکترونیک از شهریور ۱۴۰۱

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: زیر ساخت کالا برگ الکترونیک در حال آماده سازی است و بر اساس وعده داده شده در شهریور ۱۴۰۱ آماده می شود.

  • یک شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ ۸۹ هزار تومان

    یک شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ ۸۹ هزار تومان

    این گزارش به بررسی قیمت انواع تخم مرغ‌بسته‌بندی در برندهای مختلف پرداخته است.

  • میانگین قیمت برنج ایرانی در تیر؛ ۱۱۰ هزار تومان!

    میانگین قیمت برنج ایرانی در تیر؛ ۱۱۰ هزار تومان!

    بررسی قیمت کالاهای اساسی در اول تیرماه نسبت به خرداد نشان می‌دهد که کره پاستوریزه، سیمان خاکستری و شیر استریل پاکتی پرچرب در صدر افزایش قیمت در یک ماه قرار دارند، میانگین قیمت برنج ایرانی به ۱۱۰ هزار تومان رسیده و بازار روغن موتور هم شاهد نابسامانی است.

  • خبر مهم از بازگشت کالابرگ

    خبر مهم از بازگشت کالابرگ

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قرار است که نرم‌افزاری را اجرایی کنند که پرداخت ۶ الی ۸ قلم کالا در قالب این نرم‌افزار به شکل الکترونیکی انجام شود، یعنی مشمولان این طرح وارد نرم‌افزار می‌شوند و فروشگاه‌هایی که برای فروش تعیین شدند هم این نرم افزار را دارند.

  • یارانه جاماندگان تا پایان هفته واریز می‌شود؟

    یارانه جاماندگان تا پایان هفته واریز می‌شود؟

    پیش از این سازمان هدفمندی یارانه‌ها از ادامه واریز یارانه تیرماه تا پایان هفته جاری خبر داده بود، در عین حال پیگیری‌ها از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد که احتمالا یارانه جاماندگان به هفته آینده موکول می‌شود.

  • تخم مرغ ۱۰۰ هزار تومانی با قدرت خرید مردم همخوانی ندارد

    تخم مرغ ۱۰۰ هزار تومانی با قدرت خرید مردم همخوانی ندارد

    رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار گفت: حدود ۱۲۰۰ تن تخم مرغ به افغانستان صادر شد اما هنوز مرزهای عراق بر روی تخم‌مرغ‌های ایرانی باز نشده است. خبر فشار ترکیه بر عراق برای وارد نکردن تخم‌مرغ از ایران از سوی مسئولان وزارت کشاورزی تکذیب شد اما این سخن از سوی صادرکنندگان تخم‌مرغ تایید شده و واقعیت دارد.

  • مبلغ یارانه مرداد ۱۴۰۱ کاهش پیدا می‌کند؟

    مبلغ یارانه مرداد ۱۴۰۱ کاهش پیدا می‌کند؟

    برخی از یارانه بگیران گفته اند که یارانه تیر ماه مرحله ۱۳۷ مبالغی کمتر از ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر دریافت کرده اند. آیا این به معنای کاهش بیشتر رقم یارانه در ماه آینده است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =