بیشترین شکایت مردم در حوزه های مالیاتی و بانکی است

وزیر امور اقتصاد و دارویی بیشترین نارضایتی و شکایت مردم را در حوزه های مالیاتی، بانکی و گمرکی بیان کرد.

به گزارش صدای بورس،سید احسان خاندوزی در دیدار با استاندار گیلان، بیشترین نارضایتی و شکایت مردم را در حوزه مالیاتی ، بانکی و گمرکی عنوان کرد و گفت: دولت به دنبال کاهش این نگرانی است و به زودی این دغدغه ها برطرف می شود.

خاندوزی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور اظهار داشت: مصوبات سفررئیس جمهور باید به ثمر برسد.

وی اظهار داشت: اقدامات خوبی در گیلان صورت گرفته و فعالیت‌های خوبی هم شروع شده و گام های پایانی آن باقی مانده است اما در خصوص ابلاغ و بخشی از اعتبارات سفر رئیس جمهور همچنان بانک های استان فاقد ظرفیت‌های لازم بودند و منتظرند تا ابلاغیه صورت بگیرد و بتوانند از آن استفاده کنند.

خاندوزی درباره تسهیلات بانکی اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات با تنگناهایی مواجه هستیم و دولت به دلیل اینکه به دنبال کنترل افزایش نقدینگی است، در این بخش با حساسیت بیشتری رفتار می کند.


بیشتر بخوانید :سیاست‌های اقتصادی دولت کدام صنایع را پرریسک کرده است؟


به گزارش بازار، وزیر اقتصاد بانک ها را موظف عمل به تعهدات خود در حوزه تسهیلات به خصوص در بخش اشتغال و تولید دانست و گفت: اگر مدیران منطقه‌ای نسبت به عمل و تخلف بانک‌ها بی توجهی کنند باید مورد برخورد جدی قرار گیرند.

کد خبر 455232

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • وعده جدید وزیر اقتصاد به مردم

    وعده جدید وزیر اقتصاد به مردم

    وزیر اقتصاد اظهار داشت: درباره کنترل و مهار نرخ تورم، بانک مرکزی باید برنامه ریزی و مطابق آن به مردم وعده دهد اما بنده به عنوان سخنگوی ستاد اقتصادی دولت اعلام می‌کنم که کنترل تورم اولویت دولت است و برنامه ریزی و تمرکز تمام دستگاه‌های دولتی برای کنترل هر سه منشا تورم است و مهار و مدیریت تورم در ماه‌های آینده را به مردم وعده می‌دهیم.

  • بازدهی جم از ابتدای سال مثبت ۴درصد شد

    بازدهی جم از ابتدای سال مثبت ۴درصد شد

    گزارش تحلیلی نماد معاملاتی جم را در ادامه بخوانید.

  • کدام کارت خوان ها غیرفعال می شوند؟

    کدام کارت خوان ها غیرفعال می شوند؟

    رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: از پول‌های کارت به کارت شده به‌حساب فروشندگان هم مالیات اخذ خواهد شد.

  • پیش بینی سود ۱۴۰۱شاوان چقدر است؟

    پیش بینی سود ۱۴۰۱شاوان چقدر است؟

    عملکرد شرکت های پلایشگاهی نماد معاملاتی شاوان مورد بررسی قرار گرفت.

  • اخبار جدید از قیمت دارو

    اخبار جدید از قیمت دارو

    وزیر بهداشت دولت رییسی اعلام کرد قرار است اعتبار مالی ۸ هزار میلیارد تومانی از سوی سازمان برنامه و بودجه به بیمه‌ها تخصیص یابد، علاوه بر آن نیز اعتبارات بیمه‌ها به مرور افزایش یابد تا اولا داروهای بیشتری تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و ثانیا مبلغ پرداختی از جیب مردم کاهش یابد.

  • رشد شاخص‌ صنعتی در کدام اقتصادها رخ می‌دهد؟

    حالا که پاندمی تقریباً به پایان رسیده و کشورهای دنیا در حال بازگشت به شرایط کاری گذشته خود هستند، مجدداً تلاش اقتصادهای جهانی برای رشد و توسعه اقتصادی از سر گرفته شده است. توسعه اقتصادی عبارت است از رشد اقتصادی همراه با تغییرات بنیادین در اقتصاد و افزایش ظرفیت‌های تولیدی اعم از ظرفیت‌های فیزیکی، انسانی و اجتماعی. در توسعه اقتصادی، رشد کمی تولید حاصل خواهد شد اما در کنار آن، نهادهای اجتماعی نیز دگرگون خواهند شد.

  • تاکیدمجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاهش نرخ رشد نقدینگی

    تاکیدمجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاهش نرخ رشد نقدینگی

    مجمع تشخیص مقرر کرد کنترل نقدینگی و ایجاد تناسب در نرخ رشد آن و رشد ناخالص داخلی به گونه ای باشد که هر ساله ۲۰درصد از نرخ رشد نقدینگی کاسته شود.

  • آمارهای صنعتی در دولت سیزدهم گویای چه حقایقی هستند؟

    آمارهای صنعتی در دولت سیزدهم گویای چه حقایقی هستند؟

    دولت سیزدهم در قبال صنایع مختلف چه تصمیماتی دارد و در مدت یک سال گذشته تصمیماتی که در این حوزه گرفته چه اثراتی با خود به همراه داشته است؟ آیا امیدی به بهبود اوضاع صنایع گوناگون مانند خودرو، پتروشیمی، فولاد، دارو، غذا و ... وجود دارد؟

  • مشمولان کاهش ۵۰ درصدی مالیات علی‌الحساب شناسایی شدند

    مشمولان کاهش ۵۰ درصدی مالیات علی‌الحساب شناسایی شدند

    معاون درآمدهای سازمان امور مالیاتی گفت: تعداد بازرگانانی که مشمول کاهش ۵۰ درصدی مالیات علی‌الحساب شده‌اند، شمار قابل‌توجهی را تشکیل می‌دهند و این تخفیف شامل تمام مواد غیرمصرفی اعم از مواد اولیه تولید و تجهیزات بیمارستانی خواهد شد.

  • کدام دارایی در فصل تابستان سودده‌تر است؟

    پیش بینی صدای بورس از وضعیت بازارهای سهام، سکه، ارز، خودرو، مسکن و بازارهای مالی را در این گزارش بخوانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =