۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
دلار امروز چقدر قیمت خورد؟

قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۸۵۵ تومان اعلام شد.

به گزارش صدای بورس،امروز پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۷ هزار و ۵۷۸ تومان و ۲۷ هزار و ۸۵۵ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن ۲۷ تومان نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۴۶۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۷۵۴ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۲۰ تومان بیشتر شد.

تا ساعت تنظیم این خبر، کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۲۸ هزار و ۴۳۹ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۲۸ هزار و ۷۶۶ تومان در صرافی ها اعلام کرد.


بیشتر بخوانید :شوک سنگین به بازار طلا/افت ۵۰ دلاری اونس در بازارهای جهانی


میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها ۲۹ هزار و ۵۱۱ و ۲۹ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد.

به گزارش همشهری ‌آنلاین، همچنین تا ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه نرخ دلار در بازار متشکل ارز ۲۷ هزار و ۷۱۷ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۶۱۱ تومان اعلام شد.

کد خبر 455091

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بازار ارزهای دیجیتال به چه سمتی می‌رود؟

    بازار ارزهای دیجیتال به چه سمتی می‌رود؟

    فدرال‌رزرو یک اقدام متعادل‌کننده چالش‌برانگیز دارد و آن کاهش تورم بدون خطر وقوع رکود تورمی است. اگر فدرال‌رزرو به افزایش نرخ بهره ادامه دهد، رکود قریب‌الوقوع خواهد بود و بازارهای سهام و کریپتو را به سمت بحران سوق می‌دهد. بازارهای کریپتو همچنان شکننده خواهند بود و نگرانی سرمایه‌گذاران ادامه خواهد داشت.

  • دلار صدرنشین ارزهای جهان شد

    دلار صدرنشین ارزهای جهان شد

    روز گذشته سهام آسیایی سقوط کرد و دلار به بالاترین حد دو دهه اخیر در برابر یورو رسید؛ زیرا ترس سرمایه‌گذاران از اینکه این قاره جهان به سمت رکود سوق یابد بیشتر از گذشته شده است.

  • پیش‌بینی عجیب از قیمت‌ طلا و سکه

    پیش‌بینی عجیب از قیمت‌ طلا و سکه

    به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، همزمان با مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز و در بازارهای داخلی و همچنین جنبه مثبت خبرهای سیاسی- اقتصادی در هفته‌ای که گذشت و اینکه طی ۲۴ ساعت روز چهارشنبه تا پنجشنبه، اونس جهانی طلا ۶۷ دلار افت ارزش پیدا کرد، سبب شد سکه و طلا در بازارهای داخلی نیز در مسیر کاهش قیمت‌ قرار بگیرد.

  • ترفند کاهش قیمت دلار جواب می‌دهد؟

    ترفند کاهش قیمت دلار جواب می‌دهد؟

    قیمت دلار در هفته جاری بیشتر از دو هزار تومان کاهش یافت. آن هم در شرایطی که اخبار سیاسی علیه قیمت دلار بود. پس قیمت دلار چگونه مهار شد؟

  • پیش بینی صعود کم شیب نفت برنت

    پیش بینی صعود کم شیب نفت برنت

    گزارش تحلیل تکنیکال نفت برند را در این مطلب می خوانید.

  • چهره طلا کدر شد

    چهره طلا کدر شد

    قیمت جهانی طلا به پایین‌ترین رقم در ۸.۵ ماه گذشته کاهش یافته است.

  • اعلام دستور جدید به کارگزاران و صرافی‌ها

    اعلام دستور جدید به کارگزاران و صرافی‌ها

    مدیر عملیات بازار متشکل ارزی ایران گفت: نرخ خرید و فروش ارز کارگزاران و صرافی‌های عضو بازار متشکل ارزی بزودی در سایت رسمی این بازار منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =