اعلام دستور جدید به کارگزاران و صرافی‌ها

مدیر عملیات بازار متشکل ارزی ایران گفت: نرخ خرید و فروش ارز کارگزاران و صرافی‌های عضو بازار متشکل ارزی بزودی در سایت رسمی این بازار منتشر می‌شود.

به گزارش صدای بورس، «هادی نژاد» اظهارداشت: به زودی فهرست کارگزاران بازار متشکل ارزی کشور به همراه نرخ‌های خرید و فروش اعلامی آنها در سایت‌های رسمی بازار متشکل ارزی به نشانی www.ice.ir قرار می‌گیرد.

وی افزود: به این ترتیب متقاضیان می‌توانند با مشاهده اطلاعات صرافی‌ها و کارگزاران بازار متشکل، براساس محل فعالیت و نرخ‌های خرید و فروش اعلامی کارگزار مورد نظر خود را انتخاب ارز خرید و فروش کنند.


بیشتر بخوانید :نرخ دلار در صرافی ملی


به گزارش خبرآنلاین، مدیر عملیات بازار متشکل ارزی گفت: با این اقدام مهم که هماهنگی‌های لازم برای انتشار آن انجام شده است قیمت ارز در صرافی‌های مختلف بصورت شفاف و مقایسه‌ای در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد.

کد خبر 455233

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نرخ دلار در صرافی ملی

    نرخ دلار در صرافی ملی

    امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۸۸۲ تومان است.

  • آیا دلار در کانال ۳۱ تومان باقی می‌ماند؟

    آیا دلار در کانال ۳۱ تومان باقی می‌ماند؟

    هفته گذشته، بازار ارز شاهد ثبات نسبی نرخ دلار در محدوده قیمتی نیمه اول کانال ۳۱‌هزار تومانی بود. به عقیده بسیاری از فعالان ارزی حضور متداوم نرخ شاخص ارزی در بازه مذکور ناشی از سیاست‌های جدید نهاد بازارساز در راستای کنترل نرخ ارز است.

  • دلار در روز عید چند؟

    دلار در روز عید چند؟

    امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۸۸۲ تومان است.

  • نرخ دلار ثابت ماند

    نرخ دلار ثابت ماند

    امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۸۵۵ تومان است.

  • ترفند کاهش قیمت دلار جواب می‌دهد؟

    ترفند کاهش قیمت دلار جواب می‌دهد؟

    قیمت دلار در هفته جاری بیشتر از دو هزار تومان کاهش یافت. آن هم در شرایطی که اخبار سیاسی علیه قیمت دلار بود. پس قیمت دلار چگونه مهار شد؟

  • دلار امروز چقدر قیمت خورد؟

    دلار امروز چقدر قیمت خورد؟

    قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۸۵۵ تومان اعلام شد.

  • ضرورت شکل‌گیری ابزارهای نوین

    در همایش بازار مشتقه در ایران؛ چالش‌ها و راهکارها مطرح شد:

    ضرورت شکل‌گیری ابزارهای نوین

    بازار مشتقه در ایران بسیار جوان است و شناخت کافی نسبت به ابزارهای موجود در آن وجود ندارد.  در همایش «بازار مشتقه در ایران؛ چالش‌ها و راهکارها» که با حضور میثم فدایی، مدیرعامل شرکت فرابورس ایران؛ علی نقوی، مدیرعامل بورس انرژی؛ محمدجواد میرطاهر عضو هیئت مدیره بورس تهران، رحمان آراسته، مدیر مشتقه و صندوق‌های کالایی بورس کالای ایران و سلمان یزدانی، مدیرعامل استارتاپ مشتقه ریسکاو برگزار شد، ابعاد این مهم و راهکارهای رشد این بازار بررسی شدند.

  •  افزایش مجدد قیمت ارز متوقف شد

     افزایش مجدد قیمت ارز متوقف شد

    کشتی آرای گفت: با توجه به اینکه جلوی افزایش مجدد قیمت ارز گرفته و قیمت دلار با کاهش همراه شده است، قیمت ها در بازار طلا و سکه نیز کاهشی شد.

  • افزایش قیمت دلار در بازار شبانه

    افزایش قیمت دلار در بازار شبانه

    بازیگران ارزی معتقدند با افزایش حجم معاملات نرخ‌های جدید، از شلوغی معاملات دلار آزاد کم شده و عمده افراد حاضر در بازار در صف‌های طولانی پشت درب صرافی‌های دارای سهمیه دولتی حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =