۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
نرخ رسمی ۳۵ ارز کاهش یافت

بانک مرکزی امروز، ‌چهارشنبه (۱۵ تیر)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲ ارز افزایش و نرخ ۳۵ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

به گزارش صدای بورس، بانک مرکزی امروز نرخ هر دلار را ۴۲ هزار ریال، پوند را ۵۰ هزار و ۱۳۵ ریال و یورو را ۴۳ هزار و ۸۳ ریال اعلام کرد.

نرخ رسمی ۳۵ ارز کاهش یافت | ۱۵ تیر ۱۴۰۱

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 454980

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بازار خودرو بر مدار رکود

    بازار خودرو بر مدار رکود

    بررسی‌ها از بازار خودروی پایتخت در روز جاری (سه‌شنبه، ۱۴ تیرماه) حاکی از ثبات قیمت‌ها، رکود سنگین در بازار و حداقل بودن خرید و فروش‌هاست.

  • وضعیت روغن در نبود ارز ۴۲۰۰ تومانی

    وضعیت روغن در نبود ارز ۴۲۰۰ تومانی

    واردات انواع روغن و دانه‌های روغنی در سال جاری بیش از یک میلیارد دلار بوده است؛ این کالا از مدتی پیش با کنار رفتن ارز ۴۲۰۰ تومانی، مشمول ارز نیمایی شد و همان‌طور که آمار رسمی تائید می‌کند، قیمت آن در بازار تغییر قابل ملاحظه‌ای داشته است.

  • فعلاً امکان فروش سهام عدالت وجود ندارد

    فعلاً امکان فروش سهام عدالت وجود ندارد

    مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه اکنون هیچ تصمیمی برای فروش سهام عدالت به روش مستقیم و غیرمستقیم اتخاذ نشده است، گفت: از همان ابتدا ماهیت سهام عدالت نگهداری از این سهام توسط سهامداران بود تا بتوانند به صورت سالانه از محل سود این سهام منتفع شوند.

  • ماجرای مسدود شدن حساب بانکی اتباع خارجی چه بود؟

    ماجرای مسدود شدن حساب بانکی اتباع خارجی چه بود؟

    معاون امنیتی-انتظامی وزارت کشور، ماجرای مسدود شدن حساب بانکی اتباع را تشریح کرد و گفت: حساب بانکی برخی اتباع خارجی اشتباهاً مسدود شده بود.

  • تکلیف  سهام عدالت متوفیان چه می شود؟

    تکلیف سهام عدالت متوفیان چه می شود؟

    دستیار رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت ضمن تشریح آخرین وضعیت سهام عدالت متوفیان تاکید کرد که این فرایند تا پایان شهریورماه به نتیجه می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =