وام ازدواج ۳۴۰ میلیونی دهه شصتی‌ها

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفته به مناسبت هفته ازدواج به متولدین دهه شصت وام تسهیلات ازدواج داده می‌شود. به نظر می‌رسد مبلغ وامی که این مقام مسئول وعده پرداخت آن را داده ۱۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش صدای بورس، پرداخت تسهیلات ازدواج به متولدین دهه شصت خبری است که امروز انسیه خزعلی در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

این مقام مسئول نوشت: «به مناسبت هفته ازدواج، ‏مشکلات جوانان دهه شصتی را در هیئت دولت مطرح نمودم و ریاست محترم جمهور دستور دادند که تسهیلات ویژه برای زوجین دهه شصتی، علاوه بر وام ازدواج همگانی، در نظر گرفته شود. در نیمه دوم سال۱۴۰۰ این وام با همکاری معاونت روستایی، تنها خاص روستائیان بود.»

این تنها توضیحی است که معاون رئیس جمهور درباره وام ازدواج دهه شصتی‌ها داده. اما خزعلی نه درباره مبلغ وام ازدواج صحبتی کرده، نه درباره زمان و جزئیات پرداخت این وام. وی تنها به ذکر یک وعده کلی درباره ازدواج بسنده کرده است.

سال گذشته بود که انسیه خزعلی اعلام کرد به تمام زوج‌های دهه شصتی روستایی و عشایری که از آغاز هفته روستا و عشایر سال گذشته (از ۱۵ مهر ۱۴۰۰) تا پایان سال ۱۴۰۰ ازدواج کنند؛ جمعا ۱۰۰ میلیون تومان (هر کدام ۵۰ میلیون تومان) تسهیلات تعلق گیرد.


بیشتر بخوانید :بانک‌ها ۱۰ روزه وام ازدواج را پرداخت کنند


به گزارش تجارت‌نیوز،بر این اساس سال گذشته به متولدین دهه شصت که جزو روستاییان و عشایر بودند وام ازدواج ۵۰ میلیونی (مجموع ۱۰۰ میلیون به دو نفر) پرداخت شد. حالا قرار شده این وام به کل متولدین دهه شصت تعلق بگیرد. وامی که مبلغ آن برای زوجین ۱۰۰ میلیون تومان است.اما مشخص نیست این وام به چه کسانی تعلق می‌گیرد و تاریخ ازدواج مشمولان کدام است.

کد خبر 454856

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بانک‌ها ۱۰ روزه وام ازدواج را پرداخت کنند

    بانک‌ها ۱۰ روزه وام ازدواج را پرداخت کنند

    رئیس‌کل بانک مرکزی در راستای مطالبه رئیس‌جمهور اعلام کرد: آیین‌نامه‌ تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از «حیث وثایق و تضامین» و تعیین «سقف زمان انتظار» امروز به شبکه بانکی ابلاغ شد.

  • مصوبه امروز هیأت دولت درباره تسهیلات ازدواج و اشتغال

    مصوبه امروز هیأت دولت درباره تسهیلات ازدواج و اشتغال

    آیین‌نامه اجرایی مربوط به اعطای تسهیلات ازدواج، اشتغال و حمایتی در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور تصویب شد.

  •  ماسک دبه کرد

    ماسک دبه کرد

    ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، روز جمعه قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود برای خرید توییتر را فسخ کرد و جنجال تازه ای به راه انداخت.

  • ۹۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت شد

    ۹۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت شد

    صحابی گفت: تاکنون تعداد ۹۰ هزار فقره تسهیلات فرزند آوری به میزان ۳.۶ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

  • رشد ۷۱ درصدی پرداخت وام ازدواج در بهار امسال

    رشد ۷۱ درصدی پرداخت وام ازدواج در بهار امسال

    معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ تعداد ۱۹۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ ۲۵۵ هزار میلیارد ریال از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

  • چرا وام ودیعه مسکن به مجردها تعلق نمی‌گیرد؟

    چرا وام ودیعه مسکن به مجردها تعلق نمی‌گیرد؟

    اولویت در پرداخت وام ودیعه مسکن، پوشش خانوارهای مستاجر واجد شرایط است و از آنجایی که همه تلاش دولت در طرح‌های حمایتی مسکن، تشویق به ازدواج و حمایت از تشکیل خانواده است، وام ودیعه مسکن به مجردها تعلق نمی‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =