خبرهای مهم مجلس در مورد بنزین و سهام عدالت

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می کنیم ۴ میلیون نفر جاماندگان سهام عدالت، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند و گروه های بعدی اولویت دار نیز کارگران، کارمندان و ... هستند و احتمالا تا اواسط تابستان آیین نامه فراخوان ثبت نام سهام عدالت در کشور اعلام بشود.

به گزارش صدای بورس، محمدرضا پورابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا بحث افزایش قیمت بنزین مطرح است؟ گفت: خیر؛ هیچ برنامه ای در این زمینه برای سال ۱۴۰۱ در دستور کار مجلس و دولت نیست.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره جاماندگان سهام عدالت نیز گفت: منتظر آیین نامه اجرایی دولت از سوی وزارت اقتصاد هستیم و هفته قبل پیگیری کردیم و دولت اعلام کرده در حال شناسایی سهام قابل واگذاری است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش بینی می کنیم ۴ میلیون نفر جاماندگان افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند و گروه های بعدی اولویت دار نیز کارگران، کارمندان و ... هستند و احتمالا تا اواسط تابستان آیین نامه فراخوان ثبت نام سهام عدالت در کشور اعلام بشود.


بیشتر بخوانید:تکذیب افزایش قیمت بنزین و جمع‌آوری کارت‌ سوخت آزاد


پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش درباره طرح ودیعه مسکن اظهار کرد: در پی افزایش شدید قیمت مسکن واجاره بها در دو سال گذشته، دو اقدام توسط مجلس و دولت پیگیری می شود که اقدام اول نظارت در قرارداد اجاره است که مبادی رسمی از جمله مشاوران املاک باید تبعیت کنند.

به گزارش خبرآنلاین ،وی بیان کرد: اقدام دوم که همزمان در کمیسیون عمران مجلس با عنوان مدیریت بخش مسکن در کشور دنبال می شود، مجموعه ای از تصمیمات پایه در حوزه زیرساخت ها و ... است.

کد خبر 454717

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت خودروهای ایران خودرو + جدول

    قیمت خودروهای ایران خودرو + جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • دفتر مشاوران املاک متخلف پلمب می‌شود

    دفتر مشاوران املاک متخلف پلمب می‌شود

    صدور کد رهگیری برای هرگونه معاملات املاک، بدون هزینه است، اما برخی از آژانس‌های مسکن برای صدور آن مبالغ میلیونی درخواست می‌کنند که این کار تخلف است و در صورت شکایت، بنگاه معاملات ملکی پلمب خواهد شد.

  • تیبا بالاخره ارزان شد!

    تیبا بالاخره ارزان شد!

    هیچ روندی در بازار این روزهای خودرو برای روز دوم تکرار نمی شود و به همین دلیل روند نزولی قیمت ها در بازار خودرو، امروز به ثبات تبدیل شد و اکثر مدل های پرفروش بازار بدون تغییر در قیمت معامله شدند.

  • پرداخت یک حقوق برای اجاره خانه

    پرداخت یک حقوق برای اجاره خانه

    درجه سختی اجاره‌نشینی در پایتخت براساس «میزان اختصاص حقوق ماهانه مستاجرها به اجاره‌خانه» سنجش شد.

  • زندگی در اصطبل و گاوداری/بحران حاشیه نشینی جدی است

    زندگی در اصطبل و گاوداری/بحران حاشیه نشینی جدی است

    افزایش اجاره مسکن برخی را به به شهرک‌های اطراف شهرها و برخی را نیز به حاشیه‌نشینی کشاند. در این میان برخی کوره‌های آجرپزی و اصطبل را برای زندگی انتخاب کرده‌اند. اما چند نفر در ایران حاشیه‌نشین هستند؟

  • قیمت خودروهای ایران خودرو امروز جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت خودروهای ایران خودرو امروز جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • پبش بینی زمان افزایش قیمت بنزین

    پبش بینی زمان افزایش قیمت بنزین

    دبیر کل اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: اینکه قیمت‌ها باید باتوجه به افزایش قیمت جهانی انرژی باید تغییر کند، درست است، اما اینکه چگونه می‌توان این کار را انجام داد که جامعه دچار تنش نشود، بسیار اهمیت دارد.

  • نانوایان رغبتی برای پخت نان با کیفیت ندارند

    نانوایان رغبتی برای پخت نان با کیفیت ندارند

    رئیس اتحادیه نانوایان سنتی گفت: کاهش کیفیت نان به دلایل زیادی چون آرد، نوع نمک، افزودنی‌ها مجاز و در نهایت ندادن نرخ جدید بستگی دارد وقتی نانوا نتواند هزینه‌های جانبی واحد صنفی خود را تامین کند رغبت چندانی برای پخت نان با کیفیت ندارد.

  • ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان اجباری است

    ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان اجباری است

     رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه "با ساماندهی مشاوران املاک قراردادهای زیرزمینی مسکن را مدیریت می‌کنیم"گفت: تعیین سقف افزایش اجاره‌بها بازار را تاحدی کنترل کرد.

  • ایران برای اولین بار توانست «عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون» شود

    ایران برای اولین بار توانست «عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون» شود

    سخنگوی دولت اعلام کرد که تعاون ایران برای اولین بار توانست از بین ۱۱۰ کشور، «عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون» (ICA) شود.

  • فعلاً امکان فروش سهام عدالت وجود ندارد

    فعلاً امکان فروش سهام عدالت وجود ندارد

    مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه اکنون هیچ تصمیمی برای فروش سهام عدالت به روش مستقیم و غیرمستقیم اتخاذ نشده است، گفت: از همان ابتدا ماهیت سهام عدالت نگهداری از این سهام توسط سهامداران بود تا بتوانند به صورت سالانه از محل سود این سهام منتفع شوند.

  • عملکرد «فملی» در بهار امسال

    عملکرد «فملی» در بهار امسال

    سختکوشان صنعت مس ایران در سه‌ماهه نخست ۱۴۰۱ در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، رشد تولید و فروش را در کارنامه شرکت ملی صنایع مس ایران ثبت کردند. در این داده‌نما عملکرد «فملی» در بهار امسال را ببینید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    الان خودتون هزاراباراعلام کردیدتیرماه الان دا یدحواله میدیدبه وسط تابستان‌ خودتون میدونیدچندچندید. ن مجوزفروش