قیمت عمده‌فروشی شکر به ۱۸ هزار تومان رسید

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از کاهش چهار هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم شکر در عمده فروشی خبر داد و گفت: اکنون قیمت هر کیلوگرم شکر در سطح عمده فروشی‌ها به ۱۸ هزارو ۲۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش صدای بورس، قاسمعلی حسنی در خصوص وضعیت بازار شکر، افزود: پیش از این قیمت شکر در سطح عمده فروشی ها ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان بود که اکنون به ۱۸ هزارو ۲۰۰ تومان رسیده است که حدود چهار هزار تومان کاهش نرخ را نشان می ‌دهد.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی تصریح‌کرد: این کاهش نرخ در سطح عمده فروشی‌ها مربوط به واردات محموله‌های بزرگ شکر به کشور است که توسط بخش خصوصی انجام شده است و امیدواریم کاهش نرخ در این محصول تداوم یابد.


بیشتر بخوانید :جزئیات قیمت کالاهای اساسی خانوار


وی درباره رکود در بازار شکر، اظهار داشت: اکنون بازار شکر با اندکی کاهش تقاضا روبه‌رو است، بنابراین واردکنندگان برای رقابت با یکدیگر اقدام به کاهش قیمت این محصول و عرضه فراوان آن در بازار کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، اواخر خرداماه نیز بر اساس ابلاغ جدید وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم به وزارت صنعت، معدن و تجارت و اصناف، قیمت هر کیلوگرم قند ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و هر کیلوگرم شکر ۲۳ هزار و ۲۳۰ تومان برای مصرف‌کنندگان تعیین شده بود.

کد خبر 454549

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • جزئیات قیمت کالاهای اساسی خانوار

    جزئیات قیمت کالاهای اساسی خانوار

    بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی و اقلام ضروری خانوار در هفته اول تیرماه حاکی از ثبات نسبی قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته است.

  • عرضه رب با قیمت سال گذشته

    عرضه رب با قیمت سال گذشته

    دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران گفت: بعد از افزایش نرخ یک محصول خرید آن از سوی مصرف‌کنندگان اصلی، به حاشیه می‌رود؛ در همه دنیا ماهی غذای سلامت شناخته شده است و کنسرو ماهی خوراک دانشجویان، کارگرها و قشر متوسط و ضعیف جامعه است که بعد از افزایش نرخ این محصول میزان خرید از سوی این افراد حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد.

  • کدام کالاها بیشتر احتکار می‌شود؟

    کدام کالاها بیشتر احتکار می‌شود؟

    طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در اردیبهشت امسال بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۴ میلیارد تومان کالا شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر و تخم مرغ، انواع شوینده، لوازم خانگی و کاغذ کشف شده است.

  • دستور ویژه وزیر کشور به استانداران:‎ بر قیمت‌گذاری خدمات و کالاهای استانی نظارت کنید

    دستور ویژه وزیر کشور به استانداران:‎ بر قیمت‌گذاری خدمات و کالاهای استانی نظارت کنید

    وزیر کشور کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار را پس از اصلاح یارانه‌ها امری جدی دانست و از استانداران خواست بر قیمت‌گذاری صحیح و عادلانه خدمات و کالاهای استانی نظارت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =