علت افزایش بهای تمام شده سآبیک چه بود؟

مقایسه فصلی مبلغ فروش،بهای تمام شده و حاشیه سود ناخالص سآبیک منتشر شد.

به گزارش صدای بورس،مبلغ فروش سیمان آبیک نسبت به سال قبل افزایش یافت.

در گزارش تحلیل بنیادی سآبیک مشخص شد؛ افزایش مبلغ فروش نسبت به سال قبل عمدتا ناشی از افزایش نرخ فروش سیمان طبق مصوبات انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، فروش سیمان در بورس کالا و حذف تخفیفات فروش است.
علت افزایش بهای تمام شده نسبت به سال قبل عمدتا ناشی از افزایش نرخ قراردادهای استخراج، حمل و بارگیری مواد اولیه مصرفی به دلیل افزایش سطح عمومی قیمت ها است.

علت افزایش بهای تمام شده سآبیک چه بود؟

منبع: ایساتیس پویا

کد خبر 454368

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • هر کیسه سیمان ٧٠٠٠ تومان ارزان شد

    هر کیسه سیمان ٧٠٠٠ تومان ارزان شد

    به دنبال آنکه چند روز پیش دبیر انجمن سیمان از کاهش قیمت‌ها در بازار سیمان نسبت به هفته‌های گذشته خبر داد، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت اعلام کرد به دلیل فزونی عرضه هفتگی سیمان نسبت به عرضه در بازار، قیمت هر کیسه سیمان ۵۰ کیلویی از ۴۳ هزار تومان به ۳۶ هزار تومان کاهش یافته است.

  • قیمت سیمان بالا می رود ؟

    قیمت سیمان بالا می رود ؟

    قیمت سیمان پس از یک اوج‌گیری در میانه خرداد، رفته‌رفته در شیب نزولی قرار گرفت و با شروع تابستان افت ۱۰ تا ۱۲ درصدی را تجربه کرد. طوری‌که فعالان بازار از ورود بازار به فاز مقاومتی می‌گویند. اما آیا سرانجام خاموشی‌ها این فاز را می‌شکند و قیمت سیمان را بالا می‌برد؟

  • بررسی مسائل مشترک صنعت کارگزاری و شرکت فرابورس ایران

    بررسی مسائل مشترک صنعت کارگزاری و شرکت فرابورس ایران

    امروز پنجم تیر سمینار مشترک کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس ایران در محل همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا و با هدف بیان دغدغه‌های دو طرف و تعامل میان شرکت فرابورس و اعضای کانون کارگزاران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =