مدیرعامل شرکت پشتیبانی آتیه سازان دی معرفی شد

در نشستی با حضور فریدون رشیدی، عضو هیئت‌مدیره بانک دی و جمعی از مدیران ارشد بانک و مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت آتیه سازان دی، محمود تبریزی به عنوان مدیرعامل شرکت پشتیبانی آتیه سازان دی معرفی شد.

به گزارش صدای بورس، در این نشست فریدون رشیدی، عضو هیئت‌مدیره بانک دی با اشاره به هدف تغییرات ساختاری در سازمان‌ها گفت: تغییرات ساختاری در هر سازمانی یک امر اجتناب ناپذیر و ضروری است و جابجایی افراد به معنای ورود ایده های جدید و به کارگیری اندیشه های نوین در مسیر حرکت سازمان است.

وی ادامه داد: امیدوارم با انتصاب جدید در شرکت پشتیبانی آتیه‌سازان دی شاهد افزایش سرعت در تحقق برنامه ها و تسریع در فرایندها باشیم.
رشیدی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های عصمت‌الله ساکی زاده، ضمن معرفی محمود تبریزی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پشتیبانی آتیه سازان دی گفت: تبریزی از مدیران نام‌آشنا در جامعه معزز ایثارگری است که امیدوارم با بهره مندی ازتجربیات وی شاهد افزایش کیفیت خدمت رسانی به ذینفعان باشیم.
در این نشست محمود تبریزی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک گفت: امیدوارم با استفاده از سال‌ها تجربه مدیریتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران بتوانم ضمن پاسخ به اعتماد مدیران ارشد، زمینه خدمت‌رسانی موثر به جامعه هدف را فراهم کنیم.

کد خبر 453597

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بازار کم‌جان مسکن در انتظار اردیبهشت

    بازار کم‌جان مسکن در انتظار اردیبهشت

    برخلاف انتظارات، معاملات مسکن در بهمن ماه کاهش یافت و آنطور که واسطه‌های ملکی می‌گویند در اسفند ماه نیز بازار چنگی به دل نمی‌زند؛ به نظر می‌رسد اغلب خریداران و فروشندگان اقدام برای انجام معامله را به اردیبهشت یا زمان مشخص شدن نتایج مذاکرات وین موکول کرده‌اند.

  •   بازار مسکن در نیمه زمستان گرم می شود؟

    بازار مسکن در نیمه زمستان گرم می شود؟

    واسطه‌های ملکی شهر تهران از وضعیت نسبتا مطلوب خرید و فروش مسکن خبر می‌دهند و علت آن را رکود بازارهای موازی می‌دانند؛ در عین حال گفته می‌شود که واحدهای مرغوب و نوساز در بازار کم شده و مالکان از فروش آن خودداری می‎کنند. با وجود اختلاف قیمت واحدهای نوساز با آپارتمانهای قدیمی، کلیدنخوردها در بازار نیمه کساد فعلی هنوز مشتری خود را دارند.

  • امکان صدور چک موردی در شعب بانک دی

    امکان صدور چک موردی در شعب بانک دی

    بانک دی امکان صدور چک موردی را برای مشتریان خود فراهم کرد.

  •  بابت افزایش قیمت مسکن نگران باشیم یا نه؟

    پیش‌بینی بازار مسکن در سال آینده

    بابت افزایش قیمت مسکن نگران باشیم یا نه؟

    کاهش انتظارات تورمی به دلیل اخبار مثبت از مذاکرات هسته‌ای و ثبات بازار ارز در آرامش بازار مسکن تاثیرگذار بوده و برخی افراد منتظر افت قیمت مسکن هستند اما اگرچه قیمت خانه در یک سال گذشته افزایش محسوسی نداشته، با کاهش نیز مواجه نشده است. از طرف دیگر رشد تا ۵۰ درصدی قیمت ساخت می‌تواند به عنوان یک عامل بازدارنده در کاهش قیمت خانه عمل کند.

  •  مردم با ۲۸۰ میلیون خانه‌دار می‌شوند؟

    مسکن متری ۴٫۷ میلیونی در تهران!

    مردم با ۲۸۰ میلیون خانه‌دار می‌شوند؟

    جدیدترین قیمت مسکن نهضت ملی اعلام شد. به گفته سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید قیمت ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن، متری ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. با این حساب، قیمت یک واحد ۷۰ متری ۳۳۰ میلیون تومان می‌شود.

  • دستاوردهای بانک دی بیش از انتظار منتقدین

    دستاوردهای بانک دی بیش از انتظار منتقدین

    با تغییرات مدیریتی بانک دی و ایجاد تحول در ساختار معاونین و مدیران ارشد بانک از اواسط فروردین سال جاری، انتظارات جهت بازگشایی نماد این بانک بیش از گذشته بالا گرفت و تعیین تکلیف صورتهای مالی بانک دی در سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ کف مطالبات سهامداران آن بود ما دستاوردهای بانک دی در مدت زمان کوتاه مدیریت قیطاسی فراتر از انتظار بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =