۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
قیمت قند و شکر اعلام شد

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور از تعیین و ابلاغ قیمت مصوب قند و شکر از سوی دولت خبر داد و گفت: با توجه به نرخ تعیین شده باید هر کیلوگرم شکر و قند با نرخ‌های مصوب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

به گزارش صدای بورس، قاسمعلی حسنی در خصوص وضعیت بازار قند و شکر گفت: براساس ابلاغ جدید وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم به وزارت صنعت، معدن و تجارت و اصناف، قیمت هر کیلوگرم قند ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و هر کیلوگرم شکر ۲۳ هزار و ۲۳۰ تومان برای مصرف‌کنندگان تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور تصریح کرد: این قیمت‌ها روی محصولات مذکور برای مصرف‌کنندگان تعیین شده و هرگونه افزایش قیمت تخلف محسوب می‌شود.

کد خبر 453344

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  آخرین قیمت شکر در بازار

    آخرین قیمت شکر در بازار

    بنابر اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران ۱۴۰ هزارتن شکر استحصال شده از محصول نیشکر تولید داخل، برای تنظیم بازار این کالای استراتژیک به صورت سراسری توزیع خواهد شد و همچنین با آغاز ثبت سفارش های جدید بخشی از شکر مورد نیاز کشور وارد خواهد شد.

  • ۱۴۰ هزار تن شکر تولید داخل در بازار توزیع می‌شود

    ۱۴۰ هزار تن شکر تولید داخل در بازار توزیع می‌شود

    طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی، ۱۴۰ هزار تن شکر استحصال شده از محصول نیشکر تولید داخل، برای تنظیم بازار به صورت سراسری توزیع خواهد شد.

  • شکر فله‌ کیلویی چند؟

    شکر فله‌ کیلویی چند؟

    نرخ‌نامه جدید میادین میوه و تره‌بار شهرداری نشان می‌دهد قیمت شکر در یک‌ماه گذشته بدون تغییر بوده و قند و نبات نسبت به نرخ‌نامه پیشین افزایش قیمت جزئی داشته‌اند.

  •  واردات شکر به کشور آزاد شد

    واردات شکر به کشور آزاد شد

    دبیر انجمن صنایع قند و شکر از اضافه شدن شکر به لیست کالاهای وارداتی خبر داد.

  • حاتم‌بخشی عجیب ایران به کشورهای همسایه

    حاتم‌بخشی عجیب ایران به کشورهای همسایه

    این روزها اخبار متعددی در خصوص افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشورهای همسایه همچون افغانستان، کردستان عراق و پاکستان به گوش می‌رسد که احتمالاً متأثر از افزایش قیمت‌های جهانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =