۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
شکر فله‌ کیلویی چند؟

نرخ‌نامه جدید میادین میوه و تره‌بار شهرداری نشان می‌دهد قیمت شکر در یک‌ماه گذشته بدون تغییر بوده و قند و نبات نسبت به نرخ‌نامه پیشین افزایش قیمت جزئی داشته‌اند.

به گزارش صدای بورس،نرخ‌نامه جدید میادین میوه و تره‌بار شهرداری نشان می‌دهد قیمت شکر در یک‌ماه گذشته بدون تغییر بوده و قند و نبات نسبت به نرخ‌نامه پیشین افزایش قیمت جزئی داشته‌اند.

در فاصله یک ماه گذشته قیمت هر کیلو قند ۲۰۰ تومان و هر کیلو نبات ۱۰۰ تومان افزایش یافته است. قیمت شکر در پی اقدامات اصلاحی دولت در زمینه اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها در اردیبهشت افزایش یافت.

قیمت جدید قند، شکر و نبات در میادین میوه و تره‌بار  | شکر فله‌ کیلویی چند؟

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 453912

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عرضه رب گوجه فرنگی کم شد

    عرضه رب گوجه فرنگی کم شد

    دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: طی روزهای گذشته، عرضه رب گوجه فرنگی به بازار محدود شده است زیرا تولیدکنندگان در انتظار تصمیم سازمان حمایت برای اصلاح قیمت هستند.

  • قیمت قند و شکر اعلام شد

    قیمت قند و شکر اعلام شد

    دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور از تعیین و ابلاغ قیمت مصوب قند و شکر از سوی دولت خبر داد و گفت: با توجه به نرخ تعیین شده باید هر کیلوگرم شکر و قند با نرخ‌های مصوب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

  • مالیات ارزش افزوده کدام کالاها تغییر کرد؟

    مالیات ارزش افزوده کدام کالاها تغییر کرد؟

    معاون اقتصادی رییس جمهور مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات ۱۳ قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به یک درصد را ابلاغ کرد.

  • ۱۴۰ هزار تن شکر تولید داخل در بازار توزیع می‌شود

    ۱۴۰ هزار تن شکر تولید داخل در بازار توزیع می‌شود

    طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی، ۱۴۰ هزار تن شکر استحصال شده از محصول نیشکر تولید داخل، برای تنظیم بازار به صورت سراسری توزیع خواهد شد.

  •  واردات شکر به کشور آزاد شد

    واردات شکر به کشور آزاد شد

    دبیر انجمن صنایع قند و شکر از اضافه شدن شکر به لیست کالاهای وارداتی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =