۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
 واردات شکر به کشور آزاد شد

دبیر انجمن صنایع قند و شکر از اضافه شدن شکر به لیست کالاهای وارداتی خبر داد.

به گزارش صدای بورس، بهمن دانایی گفت: طبق توافق صورت گرفته در جلسه نمایندگان انجمن صنایع قند و شکر با مسئولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی واردات شکر به کشور آزاد شده که عمده خریدها از هندوستان انجام گرفته است و طبق زمانبندی صورت گرفته از اواخر خرداد به مرور وارد بنادر کشور می‌شود.

به گفته دبیر انجمن صنایع قند و شکر با توجه به افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم چغندر قند، مقرر شد که نرخ جدید شکر تولید داخل به‌زودی اعلام شود.


بیشتربخوانید:حذف ارز ترجیحی بر صنایع غذایی چه تاثیری می‌گذارد؟ / پایانی بر سرکوب قیمت‌ها


او گفت: با این شرایط، شکرهای تولید شده موجود در انبار کارخانه‌ها و شکرهای در حال تولید به بازار عرضه می‌شوند و کمبود ایجاد شده در بازار، برطرف خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با تصمیم ستاد تنظیم بازار و به منظور حذف رانت و فساد در بازار، قیمت شکر در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ یکسان‌سازی شد و قیمت جدید این محصول برای امسال ۱۸۰۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم درب کارخانه تعیین شد.

کد خبر 452807

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت قند و شکر اعلام شد

    قیمت قند و شکر اعلام شد

    دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور از تعیین و ابلاغ قیمت مصوب قند و شکر از سوی دولت خبر داد و گفت: با توجه به نرخ تعیین شده باید هر کیلوگرم شکر و قند با نرخ‌های مصوب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

  • شکر فله‌ کیلویی چند؟

    شکر فله‌ کیلویی چند؟

    نرخ‌نامه جدید میادین میوه و تره‌بار شهرداری نشان می‌دهد قیمت شکر در یک‌ماه گذشته بدون تغییر بوده و قند و نبات نسبت به نرخ‌نامه پیشین افزایش قیمت جزئی داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =