۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
لوازم خانگی گران نشده است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت که از آخر سال ۱۴۰۰ تاکنون شرکت‌های لوازم خانگی هیچ افزایش قیمتی نداشته‌اند.

به گزارش صدای بورس، اکبر پازوکی در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت لوازم خانگی، گفت: هیچ شرکتی مجوز افزایش قیمت دریافت نکرده و از آخر سال ۱۴۰۰ تاکنون شرکت‌ها هیچ افزایش قیمتی نداشته‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی همچنین درباره اجرای طرح مقابله با قاچاق، اظهار کرد: اتحادیه از سه سال پیش طرح مقابله با قاچاق را اجرا می‌کند. در مرحله اول اطلاع رسانی و مرحله دوم اجرای کلاس‌های سامانه جامع تجارت برای بنکداران و خرده فروشان انجام شد.


بیشتربخوانید:فروشگاه‌ها از لوازم خانگی خالی شد


همچنین به گفته وی افرادی که در حال حاضر به دنبال تمدید پروانه کسب هستند، باید ابتدا در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند و کد نقش بگیرند تا بتوانند کالا خرید و فروش کنند. بنابراین همه کالاها باید شناسه کالا و کد رهگیری دریافت کنند.

به گزارش ایسنا،گفتنی است طرح مقابله با کالای قاچاق و تقلبی در بخش لوازم یدکی از فروردین آغاز و مقرر شد از پایان اردیبهشت ماه این طرح در بخش لوازم خانگی و بعد به ترتیب در حوزه محصولات دخانی، آرایشی و بهداشتی و پوشاک اجرا شود.

کد خبر 453267

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • فروشندگان لوازم خانگی به چه چیزهایی اعتراض دارند؟

    فروشندگان لوازم خانگی به چه چیزهایی اعتراض دارند؟

    عضو هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت که فروشندگان لوازم خانگی نسبت به ضرایب مالیاتی، افزایش نرخ ارز و رکود در بازار اعتراض دارند.

  • مردم به خاطر گرانی پوشاک نمی خرند

    مردم به خاطر گرانی پوشاک نمی خرند

    بعد از ۲ سال کسادی و رکود، بازار لباس‌های تابستانه امسال دوباره گرم شده و رونق گرفته است. گرچه این گرما با رونقی که فروشندگان از سال‌ها قبل سراغ داشتند فاصله دارد، اما هرچه هست، خوشحالند که «فروش دارند».

  • برخورد جدی با قاچاق کالا در سطح عرضه

    برخورد جدی با قاچاق کالا در سطح عرضه

    مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به برنامه این ستاد برای برخورد با قاچاق کالا گفت: سطح عرضه شامل فضای حقیقی و فضای مجازی می‌شود و تفاوت حقوقی میان مغازه‌های سطح شهر، صفحات‎ مجازی و سایت‌های فروش آنلاین وجود ندارد.

  • جمع آوری ۵۳ قلم لوازم‌یدکی فاقد شناسه از فردا

    جمع آوری ۵۳ قلم لوازم‌یدکی فاقد شناسه از فردا

    سخنگوی وزارت صمت گفت: سوداگری با جان و مال مردم در تولید و توزیع لوازم یدکی قاچاق و غیر استاندارد پایان می‌یابد و از فردا و در گام نخست، ۵۳ قلم لوازم یدکی که ۸۰‌ درصد مصرف بازار را شامل می‌شود، الزام به درج شناسه و کد رهگیری دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =