تهرانی‌ها برای مصرف آب هشدار گرفتند

شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره افزایش شدید مصرف آب در پایتخت هشدار داد.

به گزارش صدای بورس، معاون نظارت بر بهره برداری شرکت تامین و تصفیه آبفای استان تهران گفت: در چند روز گذشته مصرف آب، روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار متر مکعب افزایش داشته به نحوی که میزان مصرف آب از حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب در روز یک شنبه ۱۵ خرداد، هم اکنون به حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب رسیده است.

عبدالحسین مجدی زاده افزود: سال گذشته در اوج گرما در ماه‌های تیر و مرداد، مصرف آب تهران به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب رسید که عدد فعلی در حال نزدیک شدن به آن عدد است.

به گزارش ایسنا ، طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، وی گفت: اگر همشهریان تهرانی روزانه حدود ۱۰ درصد (حدود ۳۰۰ هزار متر مکعب) در مصرف آب صرفه جویی کنند به راحتی می‌توان فصل گرما را پشت سر گذاشت.

کد خبر 453168

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خاموشی ها شروع شد

    خاموشی ها شروع شد

    در حالی که وزیر نیرو هفته گذشته اعلام کرد که قطع برق شبکه خانگی به رفتار و میزان مصرف مشترکان بستگی دارد، اما برخی از مشترکان خانگی تهران از خاموشی‌های چندین‌باره برق در هفته گذشته خبر داده‌اند.

  • امسال هم کم آبی داریم هم خاموشی

    امسال هم کم آبی داریم هم خاموشی

    رسیدن ذخایر آب سدهای تهران به ۶۳۶ میلیون مترمکعب و مقایسه این رقم با ذخایر ۸۱۵ میلیون مترمکعبی زمان مشابه سال قبل، نشان‌دهنده کاهش ۲۲ درصدی ذخایر آب سدهای تهران است.

  • چرا همه چیز گران شد؟

    چرا همه چیز گران شد؟

    تبعات تصمیم جدید دولت برای حذف ارز ترجیحی (دلار ۴۲۰۰ تومانی) به تدریج و چنانکه پیش‌بینی می‌شد، به دیگر حوزه‌ها هم کشیده شده است.

  • افزایش فروش دام نیم گوشت به دلیل کمبود آب

    افزایش فروش دام نیم گوشت به دلیل کمبود آب

    رییس شورای تامین دام کشور اظهار داشت: در میادین فروش دام بره نر نیم گوشت به وفور وجود دارد چراکه کمبود آب و مرتع، باعث شده است که دامداران نتوانند دام‌ها را پروار کنند.

  • پرمصرف ها منتظر بی آبی باشند

    پرمصرف ها منتظر بی آبی باشند

    مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: پس از تذکر و اخطار در چند مرحله به افراد بد مصرف، از ابتدای تیر امسال انشعاب آنها قطع می‌شود و بر اساس جداول تنظیم‌شده، این قطعی آب از چند ساعت آغاز و در مراحل بعدی شامل موارد جدی‌تر نیز می‌شود.

  • ایران در روسیه گندم تولید می‌کند

    علت پیشنهاد «کشاورزی فراسرزمینی» چیست؟

    ایران در روسیه گندم تولید می‌کند

    در میانه جنگ اوکراین، بحران جهانی غذا، بحران انرژی و البته شوک افزایش قیمت‌ها در بازارهای کشور، یک پیشنهاد جالب توجه روی میز ایران قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =