اعلام زمان دومین مرحله عرضه خودرو در سامانه یکپارچه

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از اعلام طرح‌های فروش خودرو خارج از روند قرعه‌کشی به‌زودی خبر داد و گفت: به دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبان که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است (اعم از منتخبان اصلی ‌و ذخیره) خودرو تخصیص داده شود.

به گزارش صدای بورس، منوچهر منطقی گفت: در پی افزایش تولید خودروهای کامل در خودروسازان داخلی و افزایش عرضه خودرو در سال ۱۴۰۱ به میزان بیشتر از ۲۰۰ درصد سال گذشته و در پی مباحث مرتبط با اعلام اسامی برندگان نخستین مرحله تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبین که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است (اعم از منتخبان اصلی ‌و ذخیره) خودرو تخصیص داده شود.

وی گفت: در خصوص واگذاری خودرو به منتخبین فهرست ذخیره (رزرو) پس از اتمام مهلت ثبت‌نام منتخبین اصلی در روز ۲۵ خرداد، اطلاع‌رسانی تکمیلی انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: سردرگمی مردم برای قرعه‌کشی خودرو


اعلام طرح‌های فروش خارج از روند قرعه‌کشی به‌زودی

منطقی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که در پی استقبال هم میهمان عزیز از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و رضایت بیش از ۹۰ درصدی مخاطبان از این شیوه واگذاری، روند واگذاری خودرو هم‌زمان با افزایش نرخ تولید خودروهای کامل تداوم خواهد یافت و دور بعدی تخصیص نیز در تیرماه انجام می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین ،وی بیان‌ داشت: در خصوص طرح‌های فروشی که در همین دوره از قرعه‌کشی خارج‌شده‌اند، به‌زودی اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 453153

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =