قرعه کشی هم قیمت خودرو را کاهش نداد!

رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو گفت: معاملات در بازار خودرو افزایش یافته، اما قیمت اکثر خودروهای داخلی نسبت به دو هفته گذشته بالاتر رفته است.

به گزارش صدای بورس، سعید موتمنی گفت: پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که ۳۰۵ میلیون تومان بود، با ۵ میلیون تومان افزایش نسبت به دو هفته گذشته، به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده؛ همچنین سمند با ۳۰۰ میلیون، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با ۶۰۰ میلیون، پراید ۱۱۱ با ۲۰۳ میلیون، پراید ۱۳۱ با ۱۷۹ میلیون تومان معامله شده است.

آنطور که رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو گفته، برگزاری یکپارچه قرعه کشی خودرو از سوی وزارت صمت هم هنوز نتوانسته آرامش را به بازار برگرداند.

فربد زاوه کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: با وعده وزیر صمت قرار بود خودروهای مانده در کف پارکینگ خودروسازان برای رفع نیاز بازار، کم شود، اما تعداد این خودروها از ۱۰ به ۱۷۰ هزار خودرو رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رعنایی عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه هم می‌گوید: وعده وزیر صمت در خصوص کاهش قیمت تمام شده خودرو نیز بی‌نتیجه مانده؛ حالا هم مصرف کننده ناراضی است، هم تولید کننده!

کد خبر 453080

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خودرو ارزان شد

    خودرو ارزان شد

    روند ریزشی قیمت ها در بازار خودرو همچنان ادامه دارد؛ البته این ریزش با شیب ملایم بوده و نتوانسته مشتریان را به بازار برگرداند.

  • اعلام زمان دومین مرحله عرضه خودرو در سامانه یکپارچه

    اعلام زمان دومین مرحله عرضه خودرو در سامانه یکپارچه

    معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از اعلام طرح‌های فروش خودرو خارج از روند قرعه‌کشی به‌زودی خبر داد و گفت: به دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبان که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است (اعم از منتخبان اصلی ‌و ذخیره) خودرو تخصیص داده شود.

  • تمدید مهلت واریز وجه برندگان قرعه‌کشی خودرو

    تمدید مهلت واریز وجه برندگان قرعه‌کشی خودرو

    سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در اطلاعیه‌ای مهلت واریز وجه منتخبان قرعه‌کشی خودرو را تا ۲۵ خرداد ماه تمدید کرد.

  • ۱۲هزار ذخیره قرعه‌کشی سامانه یکپارچه هم خودرو می‌گیرند

    ۱۲هزار ذخیره قرعه‌کشی سامانه یکپارچه هم خودرو می‌گیرند

    رئیس سازمان حمایت علت مشکل پیش‌آمده در اعلام نتایج منتخبان خرید خودرو را مشخص نشدن منتخبان ذخیره از منتخبان اصلی اعلام کرد و از تخصیص خودرو در قالب طرح‌های مشخص به منتخبان ذخیره این دوره خبر داد.

  • آخرین خبرها از قیمت خودروهای سایپا

    آخرین خبرها از قیمت خودروهای سایپا

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • شایعات جدید خودرویی

    روز گذشته رییس مجلس قانون مجوز پنج ساله واردات خودرو را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد. براساس ماده ۴ قانون ساماندهی صنعت خودرو که توسط قالیباف ابلاغ شد، وزارت صمت باید آیین‌نامه واردات خودرو را تنظیم و تصویب کند.

  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • قیمت خودروهای سایپا امروز سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت خودروهای سایپا امروز سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =