مرغ ۱۵ هزار تومان کمتر از قیمت مصوب به فروش می‌رسد

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و مازاد عرضه بر تقاضا، مرغ کماکان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

به گزارش صدای بورس، مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ در عمده فروشی ۳۸ هزار تا ۴۰ هزار تومان و خرده فروشی ۴۲ تا ۴۵ هزار تومان است.

یوسف خانی می گوید: روزانه ۱۶۰۰ تن مرغ در تهران عرضه می شود که بخشی از این میزان مازاد بر تقاضاست و همین امر منجر به فروش کمتر از نرخ مصوب در بازار شده است.


بیشتربخوانید:خرید مرغ و تخم مرغ تضمین شد


رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و مازاد عرضه بر تقاضا پیش بینی می شود که تا پایان ماه قیمت تغییری نداشته باشد.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت هر کیلو مرغ ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان، ران مرغ ۴۵ هزار تومان، فیله ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان و سینه مرغ ۸۰ هزار تومان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برای جلوگیری از زیان مرغداران وزارت جهاد کشاورزی راهکارهایی همچون خرید حمایتی، رفع ممنوعیت صادرات و پرداخت تسهیلات برای نهاده را اجرایی کرده است.

کد خبر 452808

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عرضه تخم مرغ ۳۰ درصد کمتر از نرخ مصوب

    عرضه تخم مرغ ۳۰ درصد کمتر از نرخ مصوب

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با آزادسازی قیمت و کاهش مصرف در فصل گرما پیش بینی می‌شود که مازاد تولید به ۱۰۰ هزار تن برسد.

  • افزایش روزانه صیادان غیرمجاز در کشور

    افزایش روزانه صیادان غیرمجاز در کشور

    معاونت صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات گفت: صید ترال از سوی سازمان شیلات و قوه قضائیه ممنوع اعلام شده است اما برخی مقام‌های استانی نسبت به مبارزه با صید ترال مقاومت می‌کنند چراکه بحث معیشت صیادان مطرح است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =