واگذاری خودروها از ابتدای خرداد به بورس

مدیر عامل ایران خودرو گفت: از ابتدای خرداد تولید خودرو ناقص از فرآیند تولید خارج می‌شود و خودروهای تولیدی به صورت ۱۰۰درصد در اختیار بورس برای حمل و تحویل به مشتری قرار می‌گیرد.

به گزارش صدای بورس، مهدی خطیبی امروز در مراسم بازدید وزیر صنعت،‌معدن و تجارت از ایران‌خودرو گفت: از ابتدای خرداد ماه تولید خودروهای ناقص از فرآیند تولید خارج می‌شود و خودروهای تولیدی ما به صورت کامل تولید خواهد شد و بر این اساس خودروهای تولیدی به صورت ۱۰۰درصد در اختیار بورس برای حمل و تحویل به مشتری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل ایران‌خودرو اظهار داشت: به طور متوسط روزانه ۲۵۰۰ دستگاه در ایران‌خودرو تولید می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سیر تولید صعودی خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا تولید خودرو به ۲۹۰۰ دستگاه در روز برسد.

وی اظهار داشت: ظرف چند روز آینده با تأمین فرمان هیدرولیکی خودروی تارا روزانه ۱۵۰ دستگاه به تولیدات اضافه می‌شود و با فرآیند عبور مستقیم تولید خودرو حدود ۸۰ درصد از مشکلات ایران‌خودرو حل خواهد شد.


بیشتر بخوانید:جزئیات واگذاری سهام بلوکی دو خودروساز بزرگ


خطیبی اظهار داشت: به صورت پایدار روزانه ۲۵۰۰ دستگاه به صورت عبور مستقیم تولید می‌شود و در مجموع سیستم ایران‌خودرو برای تولید خودروهای ناقص قفل شده است.

مدیرعامل ایران‌خودرو اظهار داشت: در مجموع ۲۶ هزار دستگاه ناقص در ایران‌خودرو وجود دارد که ۱۸ هزار دستگاه آن مربوط به سمند سورن در تبریز است که بعد از تعطیلات تابستانی گزارش خواهیم داد که تعداد خودروهای ناقص در کل سایت‌های ما حذف شده و دیگر هیچ خودروی ناقصی به آن اضافه نخواهد شد.

به گزارش فارس، خطیبی در مورد معوقات خودرویی اظهار داشت:‌ سال گذشته معوقات خودرویی در این زمان حدود ۳۲ هزار دستگاه بود، اما اکنون این معوقات به ۶ هزار دستگاه رسیده است.

کد خبر 452541

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =