عرضه اولیه " کایزد " چهارشنبه این هفته+ جزئیات

۱۰ درصد سهام شرکت فرانسوز یزد به روش حراج این چهارشنبه این هفته عرضه می‌شود.

به گزارش صدای بورس؛ شرکت فرانسوز یزد با نماد معالاتی «کایزد» از زیرگروه تولید محصولات سرامیکی نسوز ۱۰ درصد از سهام خود را عرضه می‌کند. تعداد ۳۴۳ میلیون سهم از سهام این شرکت به روش حراج چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ انجام می‌شود.

عنوان هفتمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "کایزد" در فرابورس ایران عرضه می‌شود. این میزان سهام این شرکت که هفتمین عرضه اولیه از ۱۴۰۱ است در قیمت مبنا (کف قیمت) ۵۷۰۰ ریال برای هر سهم و حداکثر سهمیه ۳ میلیون و ۴۳۰ هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط (صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله و صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار) است. مشاور عرضه هم کارگزاری بانک ملی ایران و متعهد خرید تامین سرمایه کاردان است.

در معرفی این شرکت در فرابورس داوود عظیمی مدیرعامل شرکت فرانسوز یزد «کایزد» گفت: این شرکت نزدیک به ۲۵ سال است که درزمینهٔ فرآورده‌های عایق و نسوز فعالیت می‌کند. کار این مجموعه در پروژه فولاد آلیاژی ایران آغاز شد و درزمینهٔ نسوزهای این مجموعه، فرانسوز انتخاب و تا امروز در این مجموعه حضور دارد.

اهم موضوعات مطرح شده توسط مدیرعامل «کایزد» در ارتباط با این شرکت به اختصار آورده شده است:
چشم‌انداز فعالیت‌های «کایزد»

  • حاشیه سود ۲۰ درصدی سالیانه
  • فروش ۱۵ هزار تن محصول نسوز پیشرفته در سال ۱۴۰۲
  • در اختیار گرفتن ۱۸ درصد سهم بازار کشور
  • افزایش بهره‌وری مشتریان و افزایش ۱۰ درصدی بهره‌وری نیروی انسانی سالیانه

بیشتر بخوانید: «کایزد» ناشری از صنعت نسوز به فرابورس می‌آید


تشریح حوزه‌های فعالیت

  • حوزه اصلی فعالیت‌های کایزد شامل فروش محصولات آلومینایی بی‌شکل، خدمات فنی و مهندسی اجرای محصولات، تولید و فروش لوله‌های لنس، تولید و فروش محصولات قلیایی، خط تولید ماشین‌آلات نصب محصولات، خط تولید قطعات پیش‌ساخته بزرگ و دلتا و احیای مواد اولیه مصرف نسوز کشور است.عرضه اولیه  در فرابورس+ جزئیات
 عرضه اولیه کایزد چهارشنبه این هفته+ جزئیات
 هفتمین عرضه اولیه ۱۴۰۱ چهارشنبه این هفته+ جزئیات

صورت‌های مالی کایزد

  • سود خالص شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ رقم ۲۷۵ میلیارد ریال بوده است.
  • صورت‌های مالی ۱۴۰۰ نیز نشان می‌دهد که درآمد عملیاتی ۷۲ درصد رشد کرده است، سود ناخالص ۵۸۷ میلیارد ریال، سود عملیاتی ۴۰۷ میلیارد ریال و سود خالص شرکت ۲۲۵ میلیارد ریال بوده است.

برنامه طرح توسعه‌ای کایزد

  • افزایش ظرفیت تولید بلوک نسوز شرکت از ۸۰۰ تن در سال به ۶۸۰۰ تن در سال در زمان ارزش‌گذاری در صورت‌های مالی شش‌ماهه

شرکت فرانسوز یزد چه زمانی بورسی شد؟

شرکت فرانسوز یزد سهامی عام پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ بعنوان دویست و شصت و هفتمین نماد معاملاتی (یکصد و شصت و یکمین شرکت در بازاردوم)، در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

"کایزد" درج شد

صد رسیده است.

کد خبر 452535

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =