ثبت رکورد های جدید کیفی در شرکت فولاد هرمزگان

معروفخانی از ثبت رکوردهای جدید کیفی در تولید تختال در پیشرفته ترین کارخانه تولید تختال کشور خبر داد.

به گزارش صدای بورس، وی با تاکید بر عمل به رهنودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای کیفیت کالای ایرانی، ارتقای کیفیت تختال های تولیدی در فولاد هرمزگان را از استراتژی های اصلی این شرکت خواند.

معروفخانی ثبت دو رکورد پی در پی جدید تولید تختال کیفی در اسفند ماه ۱۴۰۰ به میزان ۹۹.۳۷% و در فروردین ۱۴۰۱ به میزان ۰۹۹.۴۵% نشان از اراده فولاد هرمزگان بر کیفی سازی محصولات دارد. وی همچنین بر بهود کیفی ذوب های ریخته گری شده اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز میانگین درصد ذوب مطابق سفارش مشتری در سال ۱۴۰۰ برابر ۹۹.۸۷٪ بوده که افزایش قابل تجهی داشته است.
معروفخانی با اشاره به آزمون تکمیلی مایع نافذ که برای اولین بار بطور صنعتی در کشور جهت شناخت عیوب زیر سطحی در تختال های تولیدی در این شرکت برنامه ریزی و اجرایی گردیده گفت : در این بخش نیز میانگین درصد تختال سالم در سال ۱۴۰۰ برابر با ۹۹.۶۸٪ است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه نتایج به دست آمده را حاصل تعریف پروژه های بهبود و نیز تعریف اقدامات استراتژیک سالیانه، بروز رسانی روش ها و استاندارد نوین بازرسی تختال ، استفاده از تجربیات موفق در سطح هلدینگ فولاد مبارکه در قالب انتقال دانش فنی ، ارتباط نزدیک با مصرف کنندگان و مشتریان فولاد هرمزگان و دریافت بازخورد کیفی مستمر جهت تعریف بهتر و هدفمند برنامه های ارتقا کیفیت محصولات دانست.

عطااله معروف خانی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان تختال در بازارهای جهانی محدود هستند و رقابت شدید در این عرصه وجود دارد تصریح کرد: تولید تختال با کیفیت مطلوب از اهمیت و جایگاه ویژه ای در فولاد هرمزگان برخوردار است و شرکتهایی در رقابت موفق خواهند بود که بتوانند با کمترین هزینه با کیفیت ترین تختال را تولید و عرضه نمایند و بر این اساس ترسیم ماموریت استراتژیک فولاد هرمزگان، مبنی بر تولید تختال با کیفیت مطلوب و با قیمتی رقابتی است.

کد خبر 452584

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =