زمان تحویل کارت‌های سوخت المثنی اعلام شد

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ظرف یک تا دو ماه آینده کارت‌های سوخت المثنی صادر شده و به دست صاحبانش می‌رسد.

به گزارش صدای بورس، جلیل سالاری یکی از دلایل تأخیر صدور کارت سوخت المثنی را نبود اطلاعات کارت سوخت اشخاص و تراکنش‌ها اعلام کرد.

وی ادامه داد: در بخش حمل‌ونقل عمومی چالشی نبود، اما در حوزه خودروهای شخصی موجودی سوخت کارت‌ها وجود نداشت تا بتوان آن را به کارت‌های جدید المثنی انتقال داد.


  • بیشتر بخوانید:

تأمین ۲ هزار تریلیون تومان یارانه سوخت در سال


وی با اشاره به اینکه هم اینک مشکل برطرف شده گفت: هم اکنون فرایند شخصی سازی فعال شده و اطلاعات اشخاص و تراکنش‌های کارت‌های سوخت گرفته شده است.

به گزارش همشهری آنلاین ،مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه افراد زیادی در صف نوبت دریافت کارت سوخت المثنی هستند، افزود: روزانه ۳۰ تا ۴۰ هزار کارت سوخت المثنی صادر می‌شود که ظرف یک تا دو ماه آینده به دست صاحبانش خواهد رسید.

کد خبر 452227

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بیش از ۸۰ درصد درآمدهای نفتی بصورت ارزی وصول می‌شود

    بیش از ۸۰ درصد درآمدهای نفتی بصورت ارزی وصول می‌شود

    وزیر نفت با تبیین مهمترین اقدام‌های وزارت نفت در دولت سیزدهم و با مثبت ارزیابی کردن فروش نفت عنوان کرد: بیش از ۸۰ درصد از پول نفت صادر شده به خارج از کشور به صورت ارزی و مابقی به صورت تهاتر با دارو و کالای اساسی انجام می شود.

  • پالایشگاه ١٢٠ هزار بشکه‌ای جدید احداث می‌شود

    پالایشگاه ١٢٠ هزار بشکه‌ای جدید احداث می‌شود

    معاون فنی و مهندسی هلدینگ نفت و گاز قرارگاه خاتم گفت: در زمان ساخت ستاره خلیج فارس اصرار داشتیم این مجتمع چهار فازی ساخته شود و به جای ۳۶۰ هزار بشکه ۴۸۰ هزار بشکه ظرفیت پالایش داشته باشیم اما با این موضوع مخالفت شد. در شرایط فعلی قرارگاه احساس کرده است که در حوزه بنزین مشکل داریم بنابراین ساخت پالایشگاه ١٢٠ هزار بشکه ای در مجاورت ستاره خلیج فارس در دستور کار قرار گرفته است.

  • چرا کار به توزیع مجدد «کوپن» رسید؟

    چرا کار به توزیع مجدد «کوپن» رسید؟

    طرح جدید دولت ایران برای اعطای یارانه، که پس از ۲ ماه قرار است به چیزی شبیه به کالابرگ (یا همان «کوپن») تغییر مسیر بدهد، در واقع یک معنی بیشتر ندارد: اینکه قرار است برخی از کالاها سهمیه‌ای شود و با دو قیمت مختلف در بازار توزیع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =