۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
سهمیه بنزین خرداد امشب شارژ می‌شود

۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم خردادماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

به گزارش صدای بورس، در سومین ماه سال ۱۴۰۱، میزان ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسائط نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.


  • بیشتر بخوانید:

تکلیف بنزین در این گرانی‌ها چه می‌شود؟


به گزارش ایسنا، سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها ابتدا شش ماه بود که به‌دنبال گسترش ویروس کرونا در کشور و شرایط ویژه اعلام‌شده برای مقابله با گسترش آن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای این سقف را به ۹ ماه تغییر داد، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۹ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

کد خبر 452071

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بیش از ۸۰ درصد درآمدهای نفتی بصورت ارزی وصول می‌شود

    بیش از ۸۰ درصد درآمدهای نفتی بصورت ارزی وصول می‌شود

    وزیر نفت با تبیین مهمترین اقدام‌های وزارت نفت در دولت سیزدهم و با مثبت ارزیابی کردن فروش نفت عنوان کرد: بیش از ۸۰ درصد از پول نفت صادر شده به خارج از کشور به صورت ارزی و مابقی به صورت تهاتر با دارو و کالای اساسی انجام می شود.

  • قیمت خودروهای سایپا؛ امروز اول خرداد ۱۴۰۱

    قیمت خودروهای سایپا؛ امروز اول خرداد ۱۴۰۱

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • چرا کار به توزیع مجدد «کوپن» رسید؟

    چرا کار به توزیع مجدد «کوپن» رسید؟

    طرح جدید دولت ایران برای اعطای یارانه، که پس از ۲ ماه قرار است به چیزی شبیه به کالابرگ (یا همان «کوپن») تغییر مسیر بدهد، در واقع یک معنی بیشتر ندارد: اینکه قرار است برخی از کالاها سهمیه‌ای شود و با دو قیمت مختلف در بازار توزیع شود.

  • اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها ادامه دارد

    اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها ادامه دارد

    سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی مسئول رسیدگی به اعتراضات توزیع یارانه جدید هستند. دولت از کسانی که در فاصله ۸۹ تا ۹۳ از جمع یارانه بگیران خط خورده‌اند خواسته تا درخواست خود را ثبت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =