۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
شش دهک امسال صاحب سهام عدالت می‌شوند

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به تکلیف بودجه در خصوص واگذاری سهام عدالت، بخشی از ۱۸۷ شرکت، در قالب سهام عدالت به جاماندگان واگذار و ۶ دهکی که سهام عدالت ندارند، امسال سهامدار می‌شوند.

به گزارش صدای بورس، حسین قربانزاده تصریح کرد: نحوه واگذاری، فرایند واگذاری و دلایل توفیق یا عدم توفیق همه شرکت‌هایی که طی ۲۰ سال گذشته واگذار شده‌اند (چه به صورت تلفیقی، چه به صورت گروهی و مدیریتی و چه به صورت کنترلی)، بررسی شده و یک راهنما برای آینده مسیر واگذاری دارایی‌های دولت خواهد بود.


بیشتر بخوانید: قربان‌زاده: این‌بار وعده خصوصی‌سازی را عملی می‌کنیم


او گفت: ۱۸۷ شرکت در لیست واگذاری هستند. امسال یک طبقه بندی داریم که براساس آن شرکت‌های بورسی با آزاد شدن وثیقه آن ها، امکان واگذاری شان فراهم شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته او، سهام به کارگران بنگاه‌ها که مشمول واگذاری هستند، اما هنوز واگذار نشده اند؛ از این پس از طریق واگذاری سهام ترجیحی پیش از واگذاری بقیه بلوک‌ها این امکان را برای واگذاری داشته باشیم.

کد خبر 452124

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خبر خوش برای جاماندگان سود سهام عدالت

    خبر خوش برای جاماندگان سود سهام عدالت

    معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از آغاز مرحله سوم فرایند پرداخت سود به جاماندگان سهام عدالت خبر داد.

  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند

    جاماندگان سهام عدالت بخوانند

    رئیس سازمان خصوصی سازی از شناسایی جاماندگان سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و افزود: نیاز نیست افراد برای ثبت‌نام به جایی مراجعه کرده یا حتی یک ریال پرداخت کنند.

  • اخبار جدید درباره واگذاری سهام دولت در سایپا و ایران خودرو

    اخبار جدید درباره واگذاری سهام دولت در سایپا و ایران خودرو

    معاون سازمان خصوصی سازی درباره آن بخش از سهام دولت در ایران خودرو و سایپا که وثیقه است و امکان واگذری ندارد گفت: چند ماهی برای اصلاح ساختار و آزادسازی توثیق سهام دولت زمان لازم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =