قربان‌زاده: این‌بار وعده خصوصی‌سازی را عملی می‌کنیم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی پس از جلسه با مدیرعامل پرسپولیس از عزم جدی برای وارد کردن سهام دو باشگاه تهرانی به بورس خبر داد.

به گزارش صدای بورس، حسین قربان‌زاده امروز در جلسه‌ای با مدیران پرسپولیس پیرامون موضوع خصوصی این باشگاه شرکت کرده بود. او که این روزها به‌شدت درگیر مهیا کردن شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای خروج از مالکیت دولت است، پس از جلسه با درویش مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت، این‌طور حرف‌هایش را با خبرنگار ورزش سه، پیرامون محتوای جلسه آغاز کرد: جلسه بسیار خوبی بود. یک جلسه مقدماتی در سازمان خصوصی‌سازی داشتیم. یک جلسه در استقلال داشتم و امروز هم در پرسپولیس بودیم.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: خوشبختانه آقای خوردبین هم حضور داشتند. بحث مفصلی در موضوع فرهنگ سازی در واگذاری دو باشگاه مطرح شد. مسائل و مشکلات پرسپولیس در حوزه ارزشگذاری و شیوه واگذاری مطرح شد. شبهاتی در این خصوص وجود دارد. نحوه انعکاس به هواداران و پیشکسوتان مطرح شد. عزم همگانی و جدی‌ای در سازمان خصوصی‌سازی، بورس، فرابورس، وزارت ورزش و دو باشگاه وجود دارد. ان شاالله این‌بار این وعده را محقق می‌کنیم تا بتوانیم ثبت این دو باشگاه را در سازمان بورس و درج‌شان در فرابورس را داشته باشیم و هواداران بتوانند بخشی از سهام را داشته باشند.
قربان‌زاده سپس در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد این‌بار این موضوع سرانجام در حال نهایی شدن است، توضیح داد: به امید خدا. در دو باشگاه هم همکاری خوب بوده است. تقریبا در همه جلسات حضور داشته‌ام. مشکلاتی وجود دارد که میراث چندین ساله است و باید کمک کنیم آنها به سرانجام برسند.

کد خبر 446362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =