نتیجه ثبت نام یارانه‌های جدید چه زمانی اعلام می‌شود؟

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: زمانی که ثبت نام کامل شود، کد ملی سرپرست خانوار به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود و در آنجا براساس شاخص‌هایی که دارند، کد ملی‌ها بررسی، دهک‌ها مشخص و به ما ابلاغ می‌شود.

به گزارش صدای بورس، حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها در ارتباط زنده با شبکه خبر به سوالات زیر پاسخ داد.

وی گفت: براساس کدملی سرپرست خانوار، ثبت نام افراد از روز سه شنبه و چهارشنبه آغاز شده است. افرادی که عدد سمت راست کد ملی آن‌ها زوج است، روزهای سه شنبه و چهارشنبه و افرادی که رقم سمت راست کد ملی آن‌ها فرد است، روزهای پنج شنبه و جمعه، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت می‌توانند ثبت نام کنند. کسانی که نتوانستند در این روزها اقدام به ثبت نام کنند، در روزهای شنبه و یکشنبه هفته بعد می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.


  • بیشتر بخوانید:

واریز کمک معیشتی ماه اول به حساب همه متقاضیان


وی توضیح داد: این افراد برای ثبت نام به آدرس اینترنتی my.gov.ir مراجعه کنند. اگر هم می‌خواهند وضعیت یارانه دریافتی خود را بررسی کنند، می‌توانند کد دستوری #کدملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنند و از وضعیت یارانه خود آگاه شوند.

وی درباره نتیجه ثبت نام‌ افراد افزود: زمانی که ثبت نام کامل شود، کد ملی سرپرست خانوار به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود و در آنجا براساس شاخص‌هایی که دارند، کد ملی‌ها بررسی، دهک‌ها مشخص و به ما ابلاغ می‌شود. سپس یارانه افراد از ابتدای طرح محاسبه و معوقات هم پرداخت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،حسینی تاکید کرد: افرادی که نتوانند طی این چند روز ثبت نام کنند، مجددا تاریخ ثبت نام به آن‌ها اعلام می‌شود.

کد خبر 451876

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • واریز یارانه کمک معیشتی به حساب متقاضیان بازبینی دهک‌بندی

    واریز یارانه کمک معیشتی به حساب متقاضیان بازبینی دهک‌بندی

    سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه تکمیلی کمک معیشتی مرحله ۱۳۵ به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی دهک‌بندی و قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ واریز شد.

  • چه کسانی و تا چه زمانی می‌توانند برای یارانه ثبت‌نام کنند؟

    چه کسانی و تا چه زمانی می‌توانند برای یارانه ثبت‌نام کنند؟

    ثبت‌نام برای ورود به لیست یارانه‌ها محدود به گروه خاصی نیست و متقاضیان در کنار دو روزی که برای آنها به تناسب شماره آخر کد ملی تعیین شده، دو روز دیگر هم بدون محدودیت، امکان ثبت‌نام دارند، حتی قرار است فرصت دیگری هم برای کسانی که در این مهلت موفق نشدند تعیین شود، بنابراین در صورت نبود مشکلی در سامانه ثبت‌نام، فعلا فرصت برای آنها فراهم است.

  • واریز کمک معیشتی ماه اول به حساب همه متقاضیان

    واریز کمک معیشتی ماه اول به حساب همه متقاضیان

    بنا بر اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمک معیشتی ماه اول با دستور رئیس‌جمهور به حساب همه افراد متقاضی در سامانه واریز شده و بعد از تایید قابل برداشت خواهد بود.

  • جزئیات واریز یارانه برای حذف‌ شده‌ها

    جزئیات واریز یارانه برای حذف‌ شده‌ها

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه افرادی که تا فروردین یارانه دریافت می‌کردند، اما به‌دلیل قرار داشتن در دهک دهم یارانه آن‌ها حذف شده بود و درخواست بررسی مجدد داده بودند، آمار و کد ملی آن‌ها در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفت.

  • برنامه‌های دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی

    برنامه‌های دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی

    معاون وزیر جهاد کشاورزی برنامه‌های این وزارتخانه را برای حمایت از واحدهای تولیدی بزرگ، متوسط و کوچک تشریح کرد و گفت: محاسبه قیمت ۴ کالای اساسی، براساس نرخ آزاد نهاده های دامی بوده است.

  • چه کسانی یارانه کمک معیشتی نگرفتند؟

    چه کسانی یارانه کمک معیشتی نگرفتند؟

    قرار است سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حساب معترضان یارانه، به صورت علی‌الحساب مبلغی واریز کند. البته همچنان گروهی از مردم می‌گویند که یارانه جدید را دریافت نکرده‌اند.

  • جاماندگان یارانه چقدر فرصت دارند؟

    جاماندگان یارانه چقدر فرصت دارند؟

    اگر در جریان اجرای اصلاح ارز ترجیحی، دولت به شما یارانه نقدی جدید پرداخت نکرده و متقاضی یارانه ۴۰۰ هزار تومانی هستید، سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا پایان امروز از جاماندگان و معترضان نام نویسی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =