واریز کمک معیشتی ماه اول به حساب همه متقاضیان

بنا بر اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمک معیشتی ماه اول با دستور رئیس‌جمهور به حساب همه افراد متقاضی در سامانه واریز شده و بعد از تایید قابل برداشت خواهد بود.

به گزارش صدای بورس، حجت الله عبدالملکی در حساب شخصی توئیتر خود نوشت: مبلغ یارانه به عنوان حق هر ایرانی که در ۹ دهک درآمدی قرار دارد ‎محفوظ است.

به گزاوی در ادامه آورده است: با دستور رئیس‌جمهور کمک معیشتی ماه اول به حساب همه افراد متقاضی در سامانه واریز شده و بعد از تایید قابل برداشت خواهد بود؛ ‎#وزارت_مردم ظرف یک‌ماه همه درخواست‌ها را بررسی خواهد کرد.

واریز کمک معیشتی ماه اول به حساب همه متقاضیان

منبع: ایسنا

کد خبر 451808

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خبر تازه از ارز ۴۲۰۰ در گمرک؛ تجار آماده باشند

    احتمال جایگزینی نرخ حاشیه بازار تا هفته آینده

    خبر تازه از ارز ۴۲۰۰ در گمرک؛ تجار آماده باشند

    با وجود گذشت حدود یک هفته از ابلاغ مصوبه کاهش سود بازرگانی، مصوبه مربوطه به تازگی از سوی وزارت صمت به گمرک ایران ابلاغ شده و حداقل یک هفته دیگر تا تعیین‌تکلیف نرخ ارز و افزایش آن به نرخ حاشیه بازار زمان لازم است که تکلیف واردکنندگان نیز روشن خواهد شد. بر این اساس همچنان محاسبات بر مبنای ارز ۴۲۰۰ انجام می‌شود.

  • افت ۶۰ تا ۷۰ درصد فروش نان فانتزی

    نرخ یک کیسه آرد ۱۰ برابر شده است

    افت ۶۰ تا ۷۰ درصد فروش نان فانتزی

    رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم گفت: هدف از اجرای این طرح مبارزه با رانت عنوان شده است این در حالیست که در عمل با اجرای آن امکان ایجاد رانت‌ها را تقویت شده، چراکه مردم به سمت خرید نان‌هایی می‌روند که یارانه به آنها تخصیص داده می‌شود.

  • نتیجه ثبت نام یارانه‌های جدید چه زمانی اعلام می‌شود؟

    نتیجه ثبت نام یارانه‌های جدید چه زمانی اعلام می‌شود؟

    سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: زمانی که ثبت نام کامل شود، کد ملی سرپرست خانوار به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود و در آنجا براساس شاخص‌هایی که دارند، کد ملی‌ها بررسی، دهک‌ها مشخص و به ما ابلاغ می‌شود.

  • توضیحات وزیر اقتصاد در خصوص کالابرگ الکترونیکی

    توضیحات وزیر اقتصاد در خصوص کالابرگ الکترونیکی

    وزیر اقتصاد در حاشیه نشست مشترک امروز معاونین رئیس جمهور، وزرا و استانداران سراسر کشور در خصوص موارد مطرح شده در نشست اظهار داشت: تبیین آثار مختلف اجرای این طرح بر مجموعه اقتصاد کشور، ازجمله مقاوم شدن مجموعه اقتصاد کشور در بلند مدت، کاهش واردات کالاهای اساسی و کاهش اتکاء به ارز از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح و از سوی معاون اول رییس جمهور نیز مورد تاکید قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مردم IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    پس چرا به حساب نمی یاد
  • رضا IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    اول عمل کن بعد حرف بزن