۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
چه کسانی یارانه کمک معیشتی نگرفتند؟

قرار است سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حساب معترضان یارانه، به صورت علی‌الحساب مبلغی واریز کند. البته همچنان گروهی از مردم می‌گویند که یارانه جدید را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش صدای بورس، یارانه گروهی از مردم در شامگاه نوزدهم اردیبهشت به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز و ازشامگاه بیست و یکم قابل برداشت شد.

در همین حال گروهی دیگر به نگرفتن یارانه معترض هستند. همچنین برخی این احتمال را می‌دهند که یارانه خرداد و ماه‌های بعد از آن درشامگاه بیست و یکم هر ماه، واریز شود.

درهمین زمینه در خصوص گروهی که معترض به نگرفتن این مبلغ هستند، صحبت از پرداخت علی‌الحسابی یارانه‌ها در میان است. مبنای این واریز دستور ریاست‌جمهوری در خصوص ملاک قرار دادن خوداظهاری معترضان است.


  • بیشتر بخوانید:

واریز کمک معیشتی ماه اول به حساب همه متقاضیان


به گفته وزیر رفاه قرار است سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حساب آن گروه از معترضانی که سهم فروردین را دریافت کرده‌اند، مبلغی را علی‌الحسابی واریز کند اما صاحبان حساب حق برداشت از آن را نخواهند داشت. انتظار می‌رود در صورت پذیرش درخواست اعتراض این افراد، امکان برداشت از حساب به آنها داده شود.

به گزارش تجارت نیوز، به نظر می‌رسدکه اگر شهروندی در فهرست دریافت‌کنندگان قرار بگیرد، از ماه آینده همزمان با دیگران، یارانه خرداد را خواهد گرفت.

کد خبر 451942

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =