تخم مرغ ۳۰ درصد زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود

رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار گفت: هم اکنون مازاد تولید در بحث تخم مرغ داریم، به طوری که دو برابر نیاز تهران تولید داشته‌ایم.

به گزارش صدای بورس، حمیدرضا کاشانی گفت: تخم مرغ در میادین و تمامی فروشگاه های زنجیره ای تامین شده اما در توزیع فروشگاه ها مشکل وجود دارد، این در حالی است که در تامین و تولید تخم مرغ مشکلی وجود ندارد و ما شاهد کاهش قیمت شدید تخم مرغ هستیم.

به گفته رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار، امروز تخم مرغ درب مرغداری به کیلویی ۲۵ هزار تومان و به شانه‌ای ۴۸ هزار تومان رسیده و مازاد تولید داریم. امیدوار هستیم مسئولان در این بخش سریع اقدام کنند و با مدیریت مازاد تولید که در کشور وجود دارد، اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهند.


بیشتر بخوانید: صادرات تخم مرغ با سقف مشخص آزاد شد


او می‌گوید، در خرده فروشی‌ها روز پنج شنبه شاهد هیجاناتی بودیم و با توجه به آنکه حمل تخم مرغ دارای سیستم توزیع منظمی است، شاهد کاهش بودیم، اما از دیروز با دستور وزیر، تولید را افزایش داده‌ایم و هم اکنون دوبرابر کل نیاز تهران تخم مرغ داریم که ۳۰ درصد زیر قیمت مصوب است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تامین تخم مرغ به میزان کافی و ارسال محصول به تمامی فروشگاه ها دیگر همانند دیروز شاهد کمبود در بازار نیستیم. هم اکنون تخم مرغ در تمامی مغازه ها، میادین و فروشگاه ها با نرخ هر شانه ۶۷ تا ۷۰ هزار تومان کمتر از قیمت مصوب موجود است.

کد خبر 451783

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • برنامه‌های دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی

    برنامه‌های دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی

    معاون وزیر جهاد کشاورزی برنامه‌های این وزارتخانه را برای حمایت از واحدهای تولیدی بزرگ، متوسط و کوچک تشریح کرد و گفت: محاسبه قیمت ۴ کالای اساسی، براساس نرخ آزاد نهاده های دامی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =