۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
صادرات تخم مرغ با سقف مشخص آزاد شد

با اعلام معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی، صادرات محدود و در سقف مشخص تخم مرغ آزاد شده است.

به گزارش صدای بورس، دماوندی نژاد معاون وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به رئیس سازمان دامپزشکی کشور با صادرات تخم مرغ خوراکی تا سقفی مشخص موافقت کرده است.

در این نامه آمده است: بر اساس بند چهار مصوبه قرارگاه امنیت غذایی وزارت متبوع به نامه شماره ۰۲۰/۳۵۱۸ مورخ ۱۴۰۱/۲/۴ و همچنین با عنایت به درخواست اتحادیه مرکزی مرغداران میهن به نامه شماره ۱۴۰۱/۲۹۸۸ مورخ ۱۴۰۱/۲/۱۹ با صادرات تخم‌مرغ خوراکی تا سقف مطرح شده در مصوبه مذکور موافقت می‌شود.خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات مقتضی معمول شود.


بیشتر بخوانید: تخم مرغ گران به بازار آمد


کاشانی، رییس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران میهن می گوید: در زمینه تامین نیاز داخلی تخم مرغ هیچ مشکلی نداریم و در کل کشور بیشتر از نیاز مردم، تخم مرغ تامین شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها قیمت جدید مصوب تخم مرغ هم اعلام شد که کاشانی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران تخمگذار گفت: قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان، هر شانه تخم‌مرغ ۱.۹ کیلوگرمی برای مصرف کننده ۷۶ هزار تومان و هر شانه ۲ کیلویی ۸۰ هزار تومان است.

کد خبر 451713

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کمک معیشتی برای همه واریز می شود

    رئیس جمهور:

    کمک معیشتی برای همه واریز می شود

    رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =