اعلام قیمت های کاذب در بازار راکد خودرو

درحالی بازار خودرو شرایط رکود را پشت سر می‌گذارد که همچنان بازار اعلام قیمت‌های کاذب رونق داشته و هرکس به صورت سلیقه‌ای قیمت هایی را اعلام میکند.

به گزارش صدای بورس، بازار امروز خرید و فروش خودرو همانند هفته های گذشته با قیمت های متفاوت در انواع خودروهای داخلی روبروست. اما نکته اینجاست در شرایط فعلی نه کسی خودرو می خرد و نه کسی حاضر به فروش خودرو است.

با توجه به این موضوع بازار اعلام قیمت های کاذب نیز رونق دارد. به نحوی که هر فرد به صورت سلیقه ای قیمتی را برای خودروها اعلام می کند این درحالیست که محصول به هیچ عنوان در نهایت با این قیمت به فروش نمی رسد.


بیشتر بخوانید: پژو رکورد افزایش قیمت روزانه را شکست


به عنوان نمونه پراید ۱۱۱ هفته گذشته قیمت ۲۰۶ میلیون تومانی را در بازار ثبت کرد اما این محصول به هیچ عنوان با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان به فروش نمی رسد.

به اعتقاد فروشندگان خودرو تغییرات نرخ ارز تصمیمات دولت بر واردات خودرو باعث شده تا مردم دست از خرید برداشته و منتظر ثبات بازار باشند.

درحال حاضر سمند ال ایکس با قیمت ۲۹۳ میلیون تومان، سمند ای اف سون ۳۴۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۵۰۳ میلیون تومان، پژو پارس ۳۱۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵۷۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۳۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ یک میلیارد و ۲۹۱ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

به گزارش تسنیم، همچنین در محصولات سایپا نیز تیبا با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان، تیبا دو با قیمت ۲۱۳ میلیون تومان، کوئیک اتوماتیک پلاس ۳۴۴ میلیون تومان، شاهین ۳۹۶ میلیون تومان، ساینا ۲۲۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

کد خبر 451568

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =