پژو رکورد افزایش قیمت روزانه را شکست

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از شتاب گرفتن روند افزایش قیمت ها در بین خودروهای پژو، تیبا و پراید حکایت دارد.

به گزارش صدای بورس، بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از افزایش قیمت خودروهای پراید در ۲۴ ساعت گذشته خبر می دهد؛ پراید ۱۱۱ از ۲۰۳ میلیون تومان به ۲۰۴ میلیون تومان رسیده است و پراید پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۷۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو اما در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات قیمتی شدیدتری را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.


بیشتر بخوانید: چرا نمایندگان بر آزادسازی واردات خودرو پافشاری می‌کنند؟


این نوسانات قیمتی در بین سایر خودروهای پژو موجود در بازار نیز مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۵ میلیون تومان به ۲۸۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر در بازار ۳۰۲ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۱۰ میلیون تومان به ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای تیبا مدل هاچ بک سال ۱۴۰۱ آن از ۲۱۲ میلیون تومان به ۲۱۳ میلیون تومان رسیده است.
خودروهای سمند اما در این مدت از نوسانات قیمتی در امان بوده اند.

به گزارش خبرآنلاین، در بین خودروهای دنا مدل معمولی سال ۱۴۰۱ آن از ۳۹۰ میلیون تومان به ۳۹۲ میلیون تومان رسیده است.

کد خبر 451447

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت خودروهای سایپا امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت خودروهای سایپا امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • ایران خودرو طرح فروش خودرو ندارد

    ایران خودرو طرح فروش خودرو ندارد

    با توجه به اینکه طبق دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت، تا زمان مشخص شدن سازوکار سامانه یکپارچه، فروش خودرو به هر نحو ممنوع اعلام شده است، این هفته طرح فروش محصولات ایران‌خودرو پس از ۱۹ طرح پیاپی بصورت هفتگی (البته بدون در نظر گرفتن دو هفته ابتدایی فروردین ماه)، به سبب همین ممنوعیت فروش اجرا نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =