برخود قانونی در صورت اثبات فروش نماد سایپا با رنج منفی

در صورت اثبات «فروش نماد سایپا با رنج منفی از سوی صندوق بازنشستگان فولاد» سازمان بورس و اوراق بهادار برخوردهای قانونی لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش صدای بورس، این روزها شایعاتی مبنی بر فروش نماد سایپا با رنج منفی از سوی صندوق بازنشستگان فولاد در شبکه‌های اجتماعی و بین اهالی بازار دست به دست می‌شود که به بهانه این موضوع، با مدیر نظارت بر بورس اوراق بهادار به گفتگو نشسته ایم.

سید مهدی پارچینی درباره این موضوع اعلام کرد: بنده موضوع مربوط به «فروش نماد سایپا با رنج منفی از سوی صندوق بازنشستگان فولاد» را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم زیرا معاملات اشخاص را نمی‌توان قبل از اثبات افشا کرد.

وی با تاکید به اینکه مسئولان امر باید متناسب با عرضه و تقاضا اقدام به فروش کنند، عنوان کرد: هر کسی با فروش رنج منفی نماد سایپا بخواهد بازار را تحت تاثیر قرار دهد، برخورد قانونی می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:

اعلام قیمت های کاذب در بازار راکد خودرو


سید مهدی پارچینی ادامه داد: در صورت اثبات موضوع فوق، سازمان بورس و اوراق بهادار با آن برخورد قانونی خواهند کرد که شیوه برخورد هم متفاوت است.

به گزارش سنا، مدیر نظارت بر بورس اوراق بهادار خاطر نشان کرد: مسدود کردن آن کد و یا تغییر شیوه فروش، از جمله برخوردهای قانونی است که در این راستا انجام می‌شود و به شدت و ضعف آن تخلف هم بستگی دارد.

کد خبر 451736

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت خودروهای سایپا امروز چند؟

    قیمت خودروهای سایپا امروز چند؟

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  •  مدیرعامل پارس‌خودرو تغییر کرد

    مدیرعامل پارس‌خودرو تغییر کرد

    با حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعاملی گروه خودروسازی پارس‌خودرو (به‌عنوان زیر مجموعه گروه سایپا) تغییر کرد؛ زین‌پس علیرضا زاهدیان سکاندار این شرکت خودروساز خواهد بود.

  • قیمت خودروهای سایپا امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت خودروهای سایپا امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • ساینا و آریو چند؟

    ساینا و آریو چند؟

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • اعلام قیمت های کاذب در بازار راکد خودرو

    اعلام قیمت های کاذب در بازار راکد خودرو

    درحالی بازار خودرو شرایط رکود را پشت سر می‌گذارد که همچنان بازار اعلام قیمت‌های کاذب رونق داشته و هرکس به صورت سلیقه‌ای قیمت هایی را اعلام میکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =